Tegemist on tootja esimese mudeliga, mis loodud vaid elektriliseks - bensiini-, diisel- ega hübriidversioone ei tule.

Sõiduki täpse sõiduulatuse ja aku laadimisajad lubab Lexus avaldada hiljem, kuid esmase hinnangu järgi saab sõiduulatus olema ligi 400 km. RZ-i energiakulu eesmärgiks on 18,1 kW 100 km kohta. RZ kasutab liitiumioonakut, mille võimsus on 71,4 kW. Lexuse prognoosi järgi säilitab aku 10 aasta jooksul rohkem kui 90% oma mahust.

Uut mudelit saab praegu reserveerida Lexuse kodulehel, müük algab 2023. aasta jaanuaris.

Tootja teatel on ta masina puhul kasutusele võtnud DIRECT4 nimelise tehnoloogia, mis tasakaalustab pidevalt kõigi nelja ratta veojõudu, jaotades seda sujuvalt kõigi rataste vahel - tulemuseks on parem jõudlus, rooli reageerimisvõime ja juhitavus.

Auto sisemuses puudub roolisammas ja mehaanilise ühenduse asemel kasutab roolisüsteem rataste juhtimiseks elektrilist ühendust. Tulemuseks on sõiduki kiire reageerimisvõime ja täpne juhtimine.

Süsteem aitab ka vähendada rooli õõtsumist ebatasasel teel, võimaldab stabiilsemat juhtimist tugeva külgtuule korral ning parandab jõudlust teepinna kallete puhul.

Autos on ka monitor, mis kontrollib sõidukijuhi käitumist, et tuvastada väsimuse või tähelepanu hajumise märke.

Kohanduv kiirusehoidik koos sõiduraja hoidmise abisüsteemiga võimaldavad sõita madalal kiirusel käsi kasutamata, seda näiteks liiklusummikus. Ennetav sõiduabi kasutab eesolevat kaamerat kurvi nurga määramiseks, reguleerides rooli kurvides vastavalt vajadusele.

Uus RZ on varustatud ka Lexuse elektroonilise lukuga (e-Latch), mis takistab automaatselt ukse avamise, kui tuvastab tagantpoolt lähenemas sõidukeid või jalgrattureid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena