FOTOD | Uuenenud BMW X7 on õhkvedrustusega hübriid - panoraamkatus on selle põhivarustuses
(25)Inchcape Motors BMW Tallinna esinduse ärisuuna juht Roland Raua sõnul on X7 puhul esimest korda põhivarustuses õhkvedrustus, lisaks toodetakse X7-le BMW ajaloos esimest korda ametlikult 23-tolliseid velgi.
„Loomulikult on tähelepanuväärne tõsiasi, et BMW X7 mudelivalikus on vaid hübriidajamid, pakkudes ostjale võimalust valida nii bensiini- kui diiselhübriidi vahel," ütles Raud.
Lisaks on põhivarustusena muuhulgas neljatsooniline automaatne kliimaseade, panoraamkatus, nutiseadme juhtmevaba laadimine ja Euroopa turul ka Merino extended nahksisu. Sarnaselt i4 ja iX mudelitele saab uus X7 ka BMW iDrive 8. põlvkonna ergonoomilise kumera ekraani koos OS 8 tarkvaraga.
Kolme istmereaga X7 teises reas on kohti kolmele reisijale, lisavarustusena saab keskmise kolmekohalise istmerea asemel tellida kaks mugavamat individuaalset istet. Kerevärvide valikusse lisandub sädelev vaskhall metallikvärv, M Marina Bay Blue metallikvärvi saab tellida ainult X7 M60i mudelile. V8-mootoriga tippmudeli baasvarustusse kuulub ka helendav "Iconic Glow" neeruvõre.
Esitulede ülemised, kõrgemal asuvad horisontaalsed LED-tuleelemendid sisaldavad nii gabariit-, päevasõidu- kui suunatulesid. Nende all paiknevad lähi- ja kaugtulede LED-moodulid, mis tulevad esile alles aktiveerimisel. Mittepimestavate kaugtulede ja adaptiivse valgusjaotusega maatriks-LED-esituled võimaldavad halva ilmaga sama-aegselt kasutada ka udutulesid.
X7 mudelivaliku tipus asuv X7 M60i xDrive´i 4,4-liitrine V8 arendab 390 kW (530 hj) ja omab pöördemomenti 750 Nm, kiirendades elektrimootori toel 7-kohalise linnamaasturi kiiruseni 100 km/h 4,7 sekundiga. WLTP kohaselt jääb V8 mudeli kütusekulu keskmiselt vahemikku 13,3-12,2 liitrit sajale kilomeetrile.
Ökonoomseimat sõitu pakub X7 xDrive40d, mille 3-liitrine 250 kW (340 hj) diiselmootor on samuti läbi 48V hübriidtehnoloogia kombineeritud elektrimootoriga, kulutades keskmiselt kütust 8,7-7,6 liitrit sajale kilomeetrile. Diiselversioon saavutab paigalt 100 km/h 6,1 sekundiga, tippkiirus on 243 km/h.
X7 mudelivärskendusega teeb oma debüüdi R6-bensiinimootor, mille uuendused suurendavad kolmeliitrise töömahuga jõuallika võimsust eelkäijaga võrreldes 35 kW (47 hj) võrra ehk 280 kW-ni (380 hj), kiirendades auto 0-100 km/h 5,8 sekundiga ning pakkudes (WLTP kohaselt) kombineeritud kütusekulu 10,5-9,2 l/100km.
Kõigi mootorite võimsuse kannab teele 8-käiguline Streptronic automaatkäigukast.
X7 on BMW mudelivalikus alates 2018. aastast.