Eestis Fiati tarbesõidukeid esindava Iv Pluss AS-i tegevjuht Bruno Kubja sõnul saab Scudo kaubikuid kohandada enda vajadustele ja ärispetsiifikale ning paigaldada lisavarustust - külmseadmeid, kaubariiuleid või muid lahendusi erinevateks otstarveteks. Linnasõiduks kohandatud kaubiku kõrgus ulatub 1,9 meetrini.

Elektrilise Scudo valikus on kaks akulahendust, kas 50 kWh või 75 kWh, kusjuures suurem mahutavusega aku laeb 80-protsendilise täituvuseni 45 minutiga. Elektrimootori võimsuseks on 100 kW (136 hj).

Diiselmudelite valikus on 1,5-liitrise mootori ning kuuekäigulise manuaalkäigukastiga 102 hj või 120 hj mudel, kaheliitrine ja 145 hj kaubik kuuekäigulise manuaal- või automaatkäigukastiga või siis kaheliitrine ja 177 hj mudel kaheksakäigulise automaatkäigukastiga.

Standardpikkuses Scudo on 5-meetrine, maksiversioon on 5,3-meetrine ja linnasõiduks kohandatud S-versioonid 4,6-meetrised. Kaubaruumi maht on kas 4,6, 5,3 või 6,1 kuupmeetrit ning kandevõime kuni 1,3 tonni.

Kõikide mudelite kabiinides saab kaassõitja istet vastavalt vajadusele muuta - kas töökohaks või suurendada kaubaruumi kuni 4 meetri pikkuseks (maksiversioon) ja tõsta mahu 0,5 kuupmeetrilt 6,6-le.

Masinal on 14 erinevat juhiabi- ja turvasüsteemi, sealhulgas automaatne liiklusmärkide tuvastamine, automaatne hädapidurdus ja pimeala hoiatussignaal sõiduraja vahetamisel. Lisaks saab Scudole paigaldada Grip Control-süsteemi, et tagada parem haardumine kõikides tingimustes, näiteks lumes, poris või liival sõites.

Parkida saab masinat kasutades ees ja taga olevaid parkimisandureid ning ülevalt 180-kraadist pilti näitavat tahavaatekaamerat. Sõidumugavus antakse mõlema silla sõltumatu vedrustuse, vedrude muudetava jäikuse ja adaptiivsete amortisaatoritega.

Eestisse jõuab uus Scudo mais ja hind on alates 29 492 eurost.