Ilmavalgust nägi Mazda2 hübriidversioon – kütusekulu ala 4 liitri sajale
(15)Mazda2 hübriidsüsteem põhineb 1,5-liitrisel kolmesilindrilisel Atkinsoni bensiinimootoril ja 177,6 V liitiumioonaku toitel 59 kW elektrimootoril. Bensiinimootoril on võimsust 92 HJ ehk 69 kW. Nii elektrimootor, generaator kui ka võimsuse jaotusseade on paigutatud kompaktsesse käigukasti, mille suurus on võrreldav tavalise käigukastiga.
Bensiinimootor ja elektrimootor koos annavad süsteemi koguvõimsuseks 116 hj ehk 85 kW. Kiirenduseks nullist sajani annab see selle klassi üsna tavapärase 9,7 sekundit. Maksimaalne kiirus on autol 175 km/h.
Muljetavaldavalt väike on masinal kütusekulu - keskmiselt vaid 3,8 liitrit sajale.
Hübriidmudel töötab automaatselt eletrirežiimis käivitamisel ja madalatel kuni keskmistel kiirustel.
Mazda2 Hybrid on üks B-segmendi kõige kompaktsemaid mudeleid, olles kõigest 3,94 meetrit pikk, 1,745 m lai ja 1,5 m kõrge. See tähendab muu hulgas, et pöörderaadius on kõigest 4,9 meetrit. Teljevahe on auto 2,560 m.
Väiksusele vaatamata on autos siiski neli istekohta ning olemas on ka 286-liitrine pakiruum.
Näidikupaneelilt leiab kaks digitaalset spidomeetrit ja keskse 8-tollise TFT-tehnoloogias loodud multimeediaekraani. Valikus on 10-tolline heads-up ekraan.
Eesti kliendid saavad uut Mazda2 Hybridi valida kolmel varustustasemel: Pure, Agile ja Select.
Pure klassi mudel sisaldab automaatset kliimaseadet, 7-tollise ekraaniga helisüsteemi, DAB-i, Apple CarPlay ja Android Auto ühilduvust, adaptiivset püsikiirusehoidjat ja LED-tagatulesid. Arvukate turvafunktsioonide hulka kuuluvad aga näiteks liiklusmärkide tuvastamine ning automaatne hädapidurdus ja rooliabi.
Mazda2 Hybridi eelmüük Baltikumis on alanud ning esimesed autod jõuavad kohale 2022. aasta 2. kvartalis.