Hiina riiklik kosmoseagentuur (CNSA) plaanib sarnaselt NASAga arendada kosmoseturismi, millega seoses on Hiina Tiangongi orbitaaljaam järgmisel kümnendil turistide jaoks avatud. Hiina meedia teatel sõltub see aga suuresti sellest kui palju hakkab olema nõudlust.

Esmalt peab Hiina palju ära tegema ja ennekõike lõpetama Tiangong CS-i enda ehituse, mille jaoks tuleb Long March kanderakette kasutades jaama jaoks teha ainuüksi sellel aastal kuus moodulitega sõlme. Paralleelselt jätkub töö Hiinas korduvkasutatava raketi loomise nimel. Kui see on valmis, muutub kosmoseturism peaaegu kindlasti unistusest reaalsuseks.

Kõik see on selge tõend kosmose kommertsialiseerumisest, mis muutub üha kättesaadavamaks, kuid mööndusega - ainult neile, kes suudavad maksta korraliku summa pileti eest. Esimene kosmoseturist Dennis Tito pidi reisi eest välja käima 20 miljonit dollarit ja mingitel aastatel tahtis Roskosmos lennu eest suisa 35 miljonit dollarit. NASA, mis kunagi oli kosmoseturismi vastu, küsib praegu lennu eest 55 miljonit dollarit. Palju hakkavad hiinlased lennu eest küsima, ei ole veel teada.