Mazda esimene pistikhübriid-linnamaastur pakub juhtidele tavaversiooni puhul kombinatsiooni neljasilindrilisest 2,5-liitrisest Skyactiv-G mootorist ja 100 kW elektrimootorist, mida toidab 355 V 17,8 kWh akust.

Koguvõimsuseks on mootoritel 327 hj/241 kW ja pöördemomendiks 500 Nm. Ehk et kahe mootori peale kokku Mazda seni võimsaima sõiduauto.

Kiirendus kuni 100 km/h võtab aega kõigest 5,8 sekundit, maksimumkiirus on 200 km/h. Hübriidmudeli keskmine kütusekulu WLTP standardi põhjal on 1,5 liitrit saja kilomeetri kohta (kui aku täis) ning CO2 heitkogus 33 grammi kilomeetri kohta.

CX-60 suudab elektri jõul linnaliikluses läbida kuni 68 kilomeetrit, kombineeritud maantee- ja linnasõitudel kuni 63 kilomeetrit.

Mudeli kõrgepingeaku on paigaldatud esi- ja tagatelje vahel võimalikult madalale, et tuua ka raskuskese nii madalale kui võimalik. Masinal on nelikvedu, ent E-Skyactiv D diiselmootori või e-Skyactiv X bensiinimootori valimisel on juhtidel võimalik otsustada ka vaid tagaveo kasuks.

CX-60 on 4745 mm pikk, 1890 mm lai, 1680 mm kõrge ja teljevahega 2870 mm. Tagaistmetel on reisija jaoks 1441 millimeetrit õlaruumi ja esiistmetel ulatub see 1504 millimeetrini - 44mm rohkem kui see oli mudelil CX-5.

Masinal on 570-liitrine pagasiruum, mis suureneb istmete allaklappimisel 1148 liitrini. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) pakub nelja sõidurežiimi valikut (lisaks pistikhübriidil EV-režiim).

CX-60 baasvarustusest leiab kahetsoonilise kliimaseadme, 12-tollise värvilise TFT puuteekraani, DAB-raadio, Bluetoothi, juhtmevaba Apple CarPlay ja Android Auto, navigeerimissüsteemi ja püsikiirusehoidjaga.

Täiendavate ohutussüsteemide seas on 360° vaadet pakkuv See-Through View süsteem, mäest laskumise tugisüsteem (HDC), püsikiirusehoidja (i-ACC), mis suudab piirkiirust tuvastada liiklusmärkidelt; ning BSM pimeala jälgimisüsteem.

Juhi vaateväljast leiab sõiduki kolm peamist ekraani ja näidikutesüsteemi: TFT-LCD näidikutepaneeli, HUD-süsteemi ning 12,3-tollise ekraaniga teabe- ja meelelahutuskeskuse. Täiendatud on Mazda Harmonic Acoustics süsteem, mis suudab nüüd audiofailidest eemaldada ka soovimatu staatilise müra.

Salongis on teiste materjalide seas kasutatud vahtrapuitu, Napa nahka, töödeldud Jaapani tekstiile ning kroomitud detaile. Uus isikupärastamise süsteem tunneb ära juhiistmel istuja ja kohandab selle järgi automaatselt istme asendit, rooli paigutust, peegleid, HUD-süsteemi parameetrid ning heli- ja kliimasätted.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena