Kui vaadata nende tootjate viimaste aastate müügitulemusi Eestis, Renault müüs 2020. aastal 2021 uut autot ning 2021. aastal 1160 - see tähendab, et turuosa langes 10,5 protsendilt 5,1 protsendile. Paremuselt oli Renault möödunud aastal seitsmes autotootja Eestis.
Dacia seis on olnud märksa stabiilsem: 2020. aastal müüdi Eestis 706 ja möödunud aastal 742 autot ja turuosa oli vastavalt 3,7 ja 3,3 protsenti. Ühegi sõiduauto mudeliga kumbki autotootja Eestis müügiedetabeli TOP10 hulka möödunud aastal ei pääsenud.
Renault'st öeldi Fortele, et nagu kõigi tootjate puhul, on mõnede mudelite mõjutatud pooljuhtide kriisist. „Tähtaeg muutub pidevalt, kuid me teeme kõik endast oleneva, et vähendada mõju klientidele. Meil on juba aasta aega tegutsenud ka spetsiaalne kriisiüksus, mis kohtub igapäevaselt," teatati ettevõttest.
Kui vaadata ette käesolevale aastale, siis Renault poolelt on esimesest kvartalis oodata uut Traficut, kolmandas kvartalis näevad ilmavalgust Megane E-TECH Electric, Kangoo Van E-TECH Electric ja Master E-TECH Electric Quickcharge 52 kWh ning eeldavalt neljandas kvartalis tuleb välja uus mudel Austral.
Dacia tuleb aga märtsis välja Jogger, teises kvartalis tuleb müügile Duster SL Extreme Prestige + ja kolmandas kvartalis Spring Cargo N1.
Renault on võtnud eesmärgiks tõusta sel aastal paremuselt viiendaks automüüjaks Eestis.