Põhjuseid selleks muutuseks on palju, alates noortele haaravate videoteenuste populaarsest kasvust ja Facebooki sisukuse vähenemisest kuni maineprobleemideni, mida põhjustavad valeuudised ja kajakambrid. Nagu näitab TikTok, on lühivideote vaatamine hoopis sõltuvusttekitavam ja see pole jäänud tähelepanuta ka Facebooki loojal Mark Zuckerbergil, kes ei kavatse konkurendile alla vanduda. Samas panid aga Facebooki edule põntsu hoopis Apple'i uued privaatsusreeglid.

Arutame saates, kas Facebooki kahanemine võib olla kõigest miraaž ja kasutajate kasv võib järgida kaamli küüru trajektoori ning pärast ajutist langust edasi kerkida.

Saate teemad:* Facebooki kasutajate arv väheneb* Elroni piletiautomaadid said lõpuks kaardimakse, aga see on kõik väga keeruline* Popp sõnamäng Wordle osteti ära, aga ühe trikiga saad selle endale igaveseks tasuta* Proovisime uut Huawei painduvat telefoni, mis on parem kui Samsungi oma, peaaegu* Kas Jabra klappidega lähed sa koolipeolt koju üksi või kahekesi? Meil on selle kohta teooria
Saatejuht Hans Lõugas, Meelis Väljamäe ja Glen Pilvre.