Esimene neist on ulmeline 1073-hobujõuline superauto STI E-RA. Tegu on Subaru Tecnica Internationali katselavaga mootorispordi jaoks, mille eesmärgiks on testida ja lihvida uue ajastu tehnoloogiaid võistlemiseks. Lühend RA on ajalooliselt tähistanud sõnu Record Attempt, E tähistab loomulikult elektrit.

STI E-RA neli Yamaha elektriajamit paiknevad kõik rataste lähedal ning annavad kokku välja 800 kW võimsust. See tähendab ka loomulikult, et see on nelikveoline ning autol on elektrooniline veojõu jagamise süsteem. Vurts tuleb 60 kWh liitiumioonakupakist.

Subaru jaoks on E-RA ideeauto kõige parem viis katsetada ja valmistuda FIA E-GT uuteks regulatsioonideks – osana neist on ette nähtud ka arendatav nelikveosüsteem. Lisaks plaanitakse STI E-RA järgmisel aastal viia ka Nürburgringile, kus sihitakse ringiaega alla 6:40.

Teine elektriline ideesportauto põhineb Solterra täiselektrilisel linnamaasturil ja kannab nime Solterra STI. Jõudluse osas pole uusi detaile avaldatud, välimus on läbinud üpris harjumuspärase STI programmi – aerodünaamilised lisad ning punased ehisdetailid.

Toyotaga koos arendatud Solterral on kaks 80 kW elektriajamit, üks mõlema telje kohta. 71,4 kWh akupakk tagab WLTP järgi sõiduulatuse kuni 460 km. Vaata rohkem pilte tasuta portaalis Accelerista.com.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena