Autospordisõber teab legendaarset Dakari rallit ja kindlasti ka ränkraske kõrbekatsumuse hiljutist võitjat Nasser Al-Attiyah'it. Toyota Gazoo Racing ja Al-Attiyah jõudsid 2019. aastal ekstreemsetes oludes triumfini just Toyota Hiluxiga - sealt sai Toyota inspiratsiooni pikapivaliku uue mudeliversiooni Hilux GR SPORT loomisel.

GR SPORT säilitab kõik uues Hiluxis juba kasutusele võetud uuendused. Küll aga on täiustatud vedrustust ning lisatud uusi välis- ja sisekujunduselemente. Lisandunud on automaatne piiratud libisemisega diferentsiaal ja aktiivne veojõukontroll.

Vedrustussüsteemis on täpsemalt kasutusele võetud uued amortisaatorid ja eesmised vedrud.

Konstruktsiooni tekitatud suurem kolviala annab tootja teatel parema summutusvõime ja soojuse hajumise ning kiirema reaktsiooni, samuti aitab rasketes oludes sõites säilitada amortisaatoris oleva õli kvaliteeti. Eesmised spiraalvedrud on jäigemad ning sarnaselt uutele amortidele värvitud punaseks.

GR SPORT'i kapiti all on 2020. aastal esitletud 2,8-liitrine (204 hj / 150 kW ja 500 Nm) jõuallikas, mis on kokku sobitatud kuuekäigulise automaatkäigukastiga. Double Cab keretüübiga. Mudeli kandevõime on 1 tonn ja veovõime kuni 3,5 tonni.

Välisilmes on must esivõre saanud G-mustrilise võrgu ja silmatorkava horisontaalriba, millele kantud embleemi asemel kiri „TOYOTA"i. Jõulisust võimendavad senisest suuremad udutule ümbrised. 17-tollised valuveljed on nüüd kontrastse musta viimistlusega. Must temaatika väljendub ka läbi küljepeeglite, poritiibade ja tagaluugi käepideme.

Salongis on uued sportlikud esiistmed, kus samuti kombineeritud musta värvi nahk ja sünteetiline seemisnahk, millel punane perforatsioon ja õmblused. Istme seljatugedel, jalamattidel, käivitusnupul ja infoekraanil on kujutatud GR SPORT logo.