Autotootja sõnul võimaldab uue kütuse kasutamine vähendada tavalise diiselkütusega võrreldes kahjulikke heitmeid 70-95%.

Volkswageni pressiteate kohaselt sobib uus kütus kasutamiseks kõigil tootja neljasilindriliste diiselmootoritega sõidukitel, mis ostjateni jõudnud alates selle aasta juuni lõpust.

Professor Thomas Garbe, Volkswageni kütuste osakonna juht sõnas: “Keskkonnasäästlike kütuste kasutamine selleks sobivates Volkswageni sõidukites on Euroopa autoomanikele suurepärane viis oma süsinikujalajälge märkimisväärselt vähendada kohe, kui kütus neile kättesaadavaks muutub. See on eriti hea variant suure autopargiga ettevõtetele.”

Parafiinseid kütuseid toodetakse bioloogilistest jääkainetest nagu hüdrotöödeldud taimeõli ehk HVO. Sellised biokütused on juba turul saadaval ning järgneva kümne aasta jooksul ennustatakse nende osatähtsuse kasvu 20-30% peale. Lisaks HVO-le on Euroopas saadaval teisigi parafiinseid diiselkütuseid, näiteks C.A.R.E. ja NEXTBTL.

Juba turul levinud on parafiinsete lisanditega diislid nagu Diesel R33, V-Power Diesel, OMV MaxMotion ja Aral Ultimate Diesel. Neid saavad kasutada ka vanemad mootorid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena