Kõige kallim versioon on LE Extreme paketiga 7-kohaline mudel ja selle hind on 17790 eurot. Kõigi mudelite hinnad on järgmised:

Joggeri saab soetada kahe erineva mootoriga: TCe 110 1,0-liitrine kolme silindriga otsesissepritsega turbo bensiinimootor võimusega 110 hj ehk 81kW (200 Nm pöördemomendiga 2900 p/min) või kahekütuseline TCe 100 LPG mootor. 2023. aastast lisandub valikusse ka hübriidversioon. Joggeril on kuuekäiguline manuaalkäigukast.

4,55-meetrise kere, 20-sentimeetrise kliirensi ja 2,9-meetrise teljevahega Joggeri salongi tagaosas on kolmekohaline 2/3-1/3 lahtikäiv iste teises reas ja kaks eraldi väljavõetavat lahtikäivat istet kolmandas reas. Kolmanda rea 855mm pearuum ja 127mm põlveruum mahutavad kahte täiskasvanut.

Joggeri pagasiruumi maht tagaistmete kokkuklappimisel on 1819 liitrit (VDA). Pakiruumi kõrgus on 661 mm ja pikkus 1150 mm.

Versioonist olenevalt saab Dacia Joggeri varustada modulaarsete katusereelingutega, mida saab vajadusel risttaladeks muuta. Katuseraami kandevõime on neil kuni 80 kg. LED-tehnoloogiaga esi- ja tagatuled on kujundatud Dacia uue Y-kujulise valguslahendusena.

Dacia Jogger pakub kolme multimeedia valikut. 3,5-tollise TFT digiekraaniga Media Control, 8-tollise puuteekraaniga Media Display ning Media Nav nutitelefoni navigatsiooni ja Wi-Fi peegeldusega. Olenevalt versioonist leiab kuni kolm 12 V pistikupesa. Standardvarustuses on püsikiiruse hoidja ja kiirusepiiraja nupud roolil ning automaattuled.

Lisavarustuse hulka kuuluvad soojendusega esiistmed, digiekraaniga automaatne kliimaseade ja pakiruumi kaugavamise võimalusega vabakäe-võtmekaart, millel on ka tulede süütamise funktsioon. Samuti automaatsed klaasipuhastid, elektriline parkimispidur, tahavaatekaamera, pimeala hoiatus ja eesmine/tagumine parkimisabi.

Gaasiseadmega Joggeri ECO-G 100 mootori kütusekulu WLTP kombineeritud tsüklis on 7,6 l/100km Masina maksimaalne sõiduulatus on 1 000km, seda tänu kahele paagile: 40 l LPG paak ja 50 l bensiinipaak.

2023. aastal lisanduv hübriidversioon on 1,6-liitrise bensiinimootori, kahe elekrimootoriga („e-mootor" ja kõrgepinge käivitusgeneraator) ja mitmerežiimilise sidurita käigukastiga.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid