Uus NX asendab 2014. aasta mudelit, mida müüdi edukalt Euroopas üle 170 000 sõiduki, kuid nüüd on läbitud totaalne uuenduskuur. „Koguni 95% sõiduki osadest on uued," ütles Lexus Balticu juht Raigo Kaseorg.

Võrreldes esimese põlvkonna NX-iga on sõiduki pikkus suurenenud 20 mm, teljevahe 30 mm, laius 20 mm ja kõrgus 5 mm. Mudelil on neljasilindriline 2,5-liitrine hübriidajam ja taaslaetav liitiumioonaku võimsusega 18,1 kWh. Seejuures võimaldab täiendav tagumine elektrimootor püsivalt sõita nelikveolisena.

Uus pistikhübriidsüsteemiga mudel annab 306 DIN hobujõudu ja võimaldab kiirendada nullist sajani veidi enam kui kuue sekundiga.

Pistikhübriid suudab täislaetuna sõita elektrirežiimis 65 km ja kui aku saab tühjaks, jätkub sõit hübriidrežiimil.

Mis puutub multimeediasse, siis kui Lexus Link Connecti standardsüsteem kasutab 9,8-tollist ekraani, siis Lexus Link Pro 14-tollist ekraani. Suurem variant on NX-i kõrgema varustustasemega mudelite standardvarustuses ja muul juhul saadaval lisavarustusena. Multimeediasüsteemi protsessor (CPU) on varasemaga võrreldes 3,6 korda kiirem.

Auto roolil on puutetundlikud nupud, mida saab kohandada vastavalt juhi eelistatud funktsioonidele. Funktsioonid kuvatakse kasutamisel esiklaasinäidikule.

Turvavarustuses on muu hulgas kokkupõrke ennetussüsteem, mis tunneb ära sõiduki trajektooril olevaid mootorrattaid ja suuremaid objekte, näiteks puid ja elektriposte. Ühtlasi on sel uudne funktsioon, mis tuvastab ristmikul pööret tehes kokkupõrke riski sõidukite või jalakäijatega.

Uue NX-i hinnad algavad 46 000 eurost. Uus mudel saabub Eestisse 2022. aasta veebruaris.