Eile kuus tundi kestnud katkestus ei teinud Facebookile, Instagramile ja WhatsAppile ligipääsu võimatuks mitte ainult ettevõtte enam kui kolmele miljardile kasutajale, vaid mõjutas ka sisemisi süsteeme töötajate jaoks, rääkisid mõned neist CNBC-le.

Töötajate sõnul ei lasknud katkestus neid ligi tööriistadele, mida nad kasutavad informatsiooni jälgimiseks näiteks selle kohta, kui palju inimesti teatud teenuseid kasutab, ja sisemistele vestlusfunktsioonidele.

Katkestus oli nii tõsine, et insenerid, kelle ülesanne oli aidata teenuse probleemi lahendada, ei suutnud isegi sisse logida ja probleemi lahendamise kallal tööle hakata, ütles üks olukorraga kursis olev inimene CNBC-le.

Üks Instagrami töötaja tunnistas CNBC-le, et mõned töötajad ütlevad, et katkestus oli karmavõla tasumine hiljutise vilepuhujaskandaali eest.