Seda kõike põhjustas ühe proovisõiduõhtu jooksul kõigest uue Jaguar F-Pace'i nägemine tavaliikluses. Kui nad oleksid seda veel täispööretel kuulnud, seda oma istumise all tundnud...

Jaguar F-Type

Unustage ökonoomsus, elektrimootorid, palgatöö, igav kulgemine ja praktilisus, unustage ka adaptiivne püsikiirusehoidja - need kõik käivad nende teiste trendikate autode kohta. Hind koos lisavarustusega 108 984 - kui neli-viis aastat väga head palka otse kogumiskontole ja kartulikoorte söömist ning nii saabki selle auto raha kokku.

Jaguar F-Type

Viieliitrine V8 mootor, 444 hobujõudu, kiirendus sajani 3,7-4,6 sekundit, keskmine kütusekulu 11 liitrit sajale, suurematel kiirustel automaatselt avanev sportväljalasketoru. Seda masinat on kuulda, teda on tunda iga keharakuga - laske pöörded 3000 peale ja ... nagu sõda oleks lahti läinud, te istute ju mootorile ja väljalasketorudele nii lähedal, ma ei imestaks kui veel suuremate pööretega mängides tagant reaalselt leeki välja paiskab. Kokkuvõttes korralik must põrguline, millele Eestis oma klassis vähe konkurente. Mudeli ametlik nimi on JAGUAR F-TYPE COUPE R-DYNAMIC P450 AWD.

Jaguar F-Type

Välimuse osas on tegemist eriliselt hoogsa ja samas elegantse lainega voolujoonelise sportmasinaga. Loomulikult kaks ust. Spoilerid on suhteliselt madalal, nii et seenele minnes ärge liiga sügavate vaaludega metsarajale sõitke. On ka erilist. Välisuste käepidemete pesur - pole just palju masinaid, mis sellise funktsionaalsusega varustatud.

Jaguar F-Type

Eriline vaatemäng avaneb juhi silme ees pimedasõidul, kui auto esimesed pikseltuled asuvad tegutsema selle nimel, et juhil endal oleks hea nähtavus ja et ka vastutulijaid mitte pimestada. Ehk siis: minu enda auto valgustab teed ikka samamoodi edasi, nagu kedagi vastu ei sõidaks, aga täpselt vastutuleva auto esiaknale tekitatakse minu tulede vari, nii et ta silmas jäävad pimestamata.

Jaguar F-Type

Auto sisemuses midagi üleloomulikku ei olegi, saab rahulikult keskenduda sõitmisele ja pusida vähem automaatika kallal. Nahk kõikjal - loomulikult, istmete asendi määramine ukse siseküljelt ja tulemuse salvestamine mällu - muidugi. Hästi integreeritud 10-tolline multimeediaekraan ning tasapinnast vajadusel automaatselt välja tõusev õhuavade plokk. Eraldi juhtnupp sõidurežiimide valimiseks - nende seas on, muide, vihma-, jää- ja lumerežiim. Kahetsooniline kliima. Meridiani helisüsteem on nii hea, et mine või lihtsalt seisvasse autosse muusikat kuulama.

Jaguar F-Type

Selliseid autosid peab ka olema. See on vastutuulelaev. Selle masinaga oled tähelepanu keskpunktis.

Veidi numbreid ka:

  • tippkiirus: 285 km/h
  • maksimaalne võimsus (hj/kW/rpm ): 580/2,500-5,000
  • tühimass (EL) (kg), sisaldab juhti kaaluga 75 kg, autovedelikke ja kütust 90% ulatuses: 1818
  • Kõrgus: 1,311
  • Pikkus: 4,47
  • Laius kos peeglitega: 1923
  • Teljevahe: 2,622
  • Kliirens: 100mm