Alles eelmisel nädalal teatas üks Eesti turundusettevõte, et Facebook on omandanud kogu tema aastate jooksul kogutud ja avaldatud info ning blokeerinud konto.

Täna teatas Eesti Rahva Muuseumi (ERM) direktor Alar Karis, et põrkus Google'i eeskirjade väidetavale rikkumisele.

Täpsemalt katsetas ERM reklaamida Google keskkonnas kogu perele mõeldud muinasjutunäitust "Elas kord...".

„Selgus, et näitusel olevatest seentest tehtud pildid on seksuaalse sisuga ja mõeldud ainult täiskasvanutele vaatamiseks ning selline vulgaarsus pole kohe kuidagi lubatud," tõdes Alar Karis.

Nii tuligi ERMil asendada seened „sündsamate" piltidega.

„Kuid näitusel saab seeni jätkuvalt koos lastega vaadata ja nende all istudes muinasjutte kuulata," märkis Karis.

Selgub, et nii nagu polnud võimalik kellelegi vastu vaielda Eesti ettevõtjal, polnud see võimalik ka ERMil. Kui robot on otsustanud, siis nii on ja jääb seen on liiga seksikas.

„Elas kord..." on näitus muinasjuttudest: sajad muinaslood, kümned võluesemed ja eriskummalised kohtumised, külastaja viiakse rännakule imemetsa ja allmaailma, toob kangelased näitusesaali hologrammina ja juhib põrgust välja kaheksameetrise laserkoridori kaudu.