Väljaanne The Conversation kirjutab, et vaksid on midagi palju enamat kui lihtsalt selfid, kuna neil on ainulaadne sotsiaalne funktsioon. Need vähendavad kahtlusi tajutavate riskide suhtes ja suurendavad erinevate sotsiaalsete rühmade usaldust vaktsiinide suhtes. Need võivad osutuda võimsaks kaitseliiniks vaktsiinidega seotud kõhkluste vastu.

Inimesed on tõesti endast vaktsineerimise fotosid ohtralt ühismeediasse jagama asunud, tavaliselt näeme sellist käitumist valimiste ajal, suursündmuste või ulatuslike ühiskondlike liikumiste korral.

Tänapäeva ühismeedia ajastul on tuttavate inimeste suusõnalistel ja pildilistel soovitustel ning arvustustel sageli suurem mõju kui tavareklaamidel ja riiklikel sõnumitel.

Oht on aga see, et ühismeedia mõjul vaktsineerimine võib osutuda emotsionaalseks, mitte ratsionaalseks ja riske arvestavaks otsuseks.

Forte ühineb igal juhul üleskutsega ühismeediasse vaksid välja panna, miks mitte näiteks märkega #vaksi.