Kahe elektrimootori ja ühe sisepõlemismootori kombineeritud koguvõimsus 360hj (sellest 200hj on bensiinimootoril) ja maksimaalne pöördemoment 520 Nm teevad mudelitest võimsaimad Peugeot seeriatootmise autod. Need nelikveolised autod kiirendavad seejuures nullist sajani 5,2 sekundiga ning 60-100 km/h kõigest 1,8 sekundiga ja 80 kuni 120 km/h 3 sekundiga. Veel: üks kilomeeter kohaltstardiga suudab auto läbida 24,5 sekundiga.

Mis puutub kütusekulusse, siis elektri- ja bensiinimootori kombineeritud sõidurežiimi puhul on see vaid 2,03 liitrit/100 km kohta. Ainuüksi elektrilisel sõidurežiimil on sõiduulatuseks 42 km. Kui elektrimootori aku tühjaks on saanud ja sõit jätkub vaid bensiinimootori toel, siis on keskmiseks kütusekuluks 5,6 liitrit sajale, mis on mootori võimsust arvestades jätkuvalt imeväike näitaja.

Mis välisdisaini puutub, siis kiidusõnad tuleb esmalt öelda hästi õnnestunud „seleenhalli" uue põhitooni eest - koos nime „krüptoniitroheline" kandvate pintslitõmmetega. Eriti sportliku ja ulja välimuse annavad kõikvõimalikud õhusuunajad.

Kõik pole seejuures väga hästi läbi mõeldud auto sisedisainis. Isegi kui juhiistme maksimaalse kõrguse peale tõsta, pole rooliratta tagant ka 185 cm pikal inimesel ikka näha näidikutedisplei alaosas olevat infot.

Kõik muu on super - alates istmete mugavusest ja lõpetades disainielementidega.

Juhtimisabisüsteemid on autol kõik põhivarustusest olemas. Passiivsest pimenurga jälgimise süsteemist ja Night Vision öövaatlusseadmest alates ning lõpetades sõidurajal hoidja, liiklusmärkide tuvastaja ja parkimiskaameratega.

Mudelid teeb veel erakordseks mitmekülgne sõidurežiimide valik: elektriline, nelikvedu, sportlik, hübriid ja mugavusrežiim.

Auto on Eesti esindustes proovisõitudeks täiesti olemas. Mudeli hind on ligikaudu 65 000 eurot.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid