Kuna youngtimerile eesti keeles hea ja levinud vaste hetkel puudub, siis tulebki kasutada ingliskeelset sõna, mis tavapäraselt tähistab üle 25-aastast autot ja see oli ka ainus kriteerium näitusel osalenud sõidukitele.

Kui youngtimer on tavaliselt auto, mida saab kasutada veel nii igapäevasõiduki kui hobiautona, siis laupäeval Laitsesse kogunenute enamik oli selgelt viimaste hulgas ning mõnelgi vanust üle poole sajandi. Eraldi pikad rivid moodustasid Mercedes-Benz ning BMW klubide sõidukid, kuid kahetsusväärselt vähe oli nõukogude/vene ning prantsuse autotööstuse toodangut. Teistel markidel on veel õppida, kuidas üheskoos paremini toimetada.

Selles vanuses autodest võib igaühest kirjutada pika loo, kui mitte lausa raamatu. Paljudel meist on mälestused mõne sarnase või lausa konkreetse autoga ning seetõttu ka oma emotsionaalne pingerida eksponaatidest, mille selgitamine teistele ei pruugi alati õnnestuda. Kuid on täiesti kindel, et iga platsile jõudnud auto vääris erilist tähelepanu ning tänu kõigile neile on lootust, et hobiautokultuur Eestis kõigile roherünnakutele vaatamata veel püsib.

Kogupereürituseks pürgival sündmusel jätkus tegemist igale vanusele ja maitsele. Positiivselt üllatasid tänavatoidu pakkujad, kes suutsid väga kiiresti ja maitsvalt sööta kõhud täis kõigil soovijail ning kodune kali oli suurepärane (makstes küll 3 eurot, mitte harjumuspärased kolm kopikat). Üksnes välikäimlate rentijad ei olnud oma ülesannete kõrgusel.

Näituse naelana jäi seekord silma Mati Leivategija poolt taastatud Volvo kiirabiauto, mis omal ajal jõudis Harjumaal päästa nii mõnegi inimelu. Üheksakümnendate keskel humanitaarabina Eestisse jõudnud sõiduk leidis siin mõned head aastad sihtotstarbelist kasutust, teenides Keila kiirabis aeglaste ja kolisevate RAF busside baasil ehitatud kiirabiautode kõrval. Tõenäoliselt oleks Volvol jätkunud ressurssi enamakski, kuid sajandivahetusel saadeti auto pikemalt tseremoonitsemata vanaduspuhkusele (õnneks mitte vanarauda).

Näituse kõrval toimus ka võidusõit Time Attack, kus ringrajal võeti mõõtu kahes klassis: üle ja alla 2000 cm³ mootoritega masinatel. Võimsamate autode seas saavutas esikoha Roman Širokovi BMW 320i ajaga 1:03,73. Absoluutarvestuses kolmandana võttis väiksemate mootoritega autode klassis võidu Veli V. Rajasaar Toyota MR2 Spyderil ajaga 1:05,33.