2018. aastal avalikustatud C_Two ideeautot on märgatavalt parendatud – muuhulgas on aerodünaamilist efektiivsust kasvatatud tervelt 34%, kirjutab Accelerista.com.
Selleks on muudetud piilarite ja kapoti kuju ning difuusori, splitteri ja radiaatorite disaini, et parandada nii õhuvoolu kui ka surujõudu.
Lisaks on muudatused parandanud ka ajami ja pidurite jahutust – suurtel kiirustel 7%, väikestel kiirustel lausa 30%.
Autolt leiab ka aktiivseid aerodünaamilisi elemente, mis võimaldavad hõlpsalt vahetada väikese õhutakistuse ja suurema surujõu režiimide vahel.
Madala takistusega profiilis langeb auto õhutakistustegur 0,3 Cd-le, suurema surujõu profiili lülitudes kasvab aerodünaamiline surujõud aga 326%.
Muud arvud tunduvad samuti metsikud: neli elektriajamit toodavad kokku 1914 hj ja 2360 Nm, vesijahutusega 120 kWh akupakk on Rimaci enda arendatud ning võimaldab WLTP-tsükli järgi lausa 547 km sõiduulatust.
0-100 km/h vältab 1,85 sekundit, 0-300 km/h saabub 9,3 sekundiga. Tippkiirus on 412 km/h.
Veerandmiil läbitakse 8,6 sekundiga. Võrdluseks – Dodge Challenger Hellcat Redeye’l, mille üks suurimaid turundusargumente on silmipimestavalt kiire veerandmiili läbimise aeg, kulub selleks 10,8 sekundit.
Nevera kaalujaotus on ideaalilähedane 48% ees ja 52% taga ning suuresti on selles “süüdi” süsinikkiust monokokk, mille kandvaks osaks on ka akupakk.
Kuna Rimac soovis ühendada nii rajaauto kui ka mugava GT omadused, pakub Nevera seitset erineva iseloomuga sõidurežiimi, kust leiab lisaks harjumuspärastele mugavus-sport-suurem sõiduulatus profiilidele ka drifti- ja rajasõidurežiimi.
Nevera saab ka maailma esimese tehisintellektil põhineva rajasõiduõpetaja, mis auto 13 kaamerat, 12 andurit, 6 radarit ja Nvidia operatsioonisüsteemi Pegasus kasutades suudab anda juhile näpunäiteid ringiaja parandamiseks.
Nii visuaalsed kui ka helilised suunised aitavad juhti trajektoori, pidurdus- ja kiirenduspunktide täpsustamisega. Soetatud autodele saab abilist üle õhu alla laadida alates järgmisest aastast.