Lahenduse töötas Peugeot'e välja tema emaettevõte Stellantis (toodab näiteks ka selliseid marke nagu Citroen, Opel ja Fiat) ning see koosneb kütuseelemendist, mis toodab vesinikust sõiduki opereerimiseks vajalikku elektrit, ning 10,5 kWh mahutavuse ja 90kW võimsusega liitiumioon akust, mida saab elektrivõrgust laadida ja mis varustab teatud faasides elektrimootorit energiaga.

Kolm vesinikupaaki kogumahutavusega 4,4 kg (rõhul 700 bar) asuvad sõiduki põranda all. Vesinikkütuseelement asub sõiduki esiosas olevas mootoriruumis, kus seob kütusepaagis hoiustatava vesiniku õhuhapnikuga. Selle tulemusel eraldatakse väljalasketoru kaudu ainult veeauru. Püsimagnetiga elektrimootor arendab maksimaalset võimsust 100 kW ja pöördemomenti 260 Nm.

Vesinikupaagi täitmiseks kulub vaid kolm minutit ning vastavalt esmastele WLTP testidele saab paagitäiega läbida üle 400 km.

Kõnealuse kaubiku pöörderingiks on 12,4 m ehk kõige levinum äärekivide vaheline kaugus. Kaubik on saadaval tavalise (4,95 m) ja pika (5,30 m) versioonina. Kaubiku mahutavus on 6,1 m³ ning maksimaalseks kandevõimeks on 1100 kg.

Näidikupaneeli on uuendatud ja see kuvab energiatarbimise taset (Eco, Charge või Power) ning vesiniku taset ja aku laetuse taset.

Uus kaubik on Euroopas saadaval alates 2021. aasta lõpust ning Balti riikidesse jõuab see 2022. aastal.