bZ on lühend sõnadest „beyond Zero" (nullist kaugemale), mis näitab ettevõtte teatel Toyota „pühendumust mitte ainult nullheite ja süsinikuneutraalsuse saavutamisele, vaid sellest veel edasi liikumist, et tuua uusi eeliseid keskkonnale, üksikisikutele ja kogu ühiskonnale".

Elektrilise linnamaasturi töötasid välja Toyota ja Subaru üheskoos, mudel jõuab seeriatootmisesse ja müüki eelduste kohaselt 2022. aasta lõpupoole. Auto peainsener on Koji Toyoshima.

Mis puutub disaini, siis auto esiosas on loobutud tuttavast iluvõrest ning selle asemel on andurid, tuled ja aerodünaamika elemendid paigutatud vasarakujuliselt.

Autol on pikk teljevahe ja lühikesed tagaülendid, kõrge kliirens, sisemuses on tagumine jalaruum samaväärne suurte D-segmendi mudelitega. Armatuurlaud paikneb madalal, näidikupaneel asub rooli kohal.


Auto laadimissüsteem toidab ka päikeseenergia. Esi- ja tagasilla kohal olevate elektrimootoritega antakse autole nelikvedu.

Auto rooli ei nimeta Toyota enam rooliks vaid käänmukuhargiks, see on osa elektroonilisest roolisüsteemist kombinatsiooniga, mis kõrvaldavat juhi vajaduse pööramise korral roolil käsi liigutada.

2025. aastaks pakub Toyota kogu maailmas enam kui 70 elektrisõidukit. Nende seas on vähemalt 15 akutoitel elektrisõidukit.