Uues kümneosalises saatesarjas „Auto Poodcast” räägivad City Motorsi inimesed lähemalt sellest, mis nende valdkonnas toimub, millised on autoturgude trendid, milliseid autosid eestlased eelistavad ja mida on oodatata autoturule tulevikus. Kolmas saade sarjast „Auto Poodcast” keskendubki kõigele, mis on seotud autode hooldusega.

„Korra aastas või iga 20 000 kilomeetri tagant võiks teekonna hooldusse ette võtta. Kuna enamik inimesi ei sõida aastas sellist kilometraaži, siis võiks rusikareegliks saada kord aastas oma autot näitamas käia. Samas on tänapäevased autod nii nutikad, et jälgivad oma seisukorda ka ise ja vastavalt sellele, kui pikalt on sõidetud, kui mitu korda autot on käivitatud, millisel maastikul on sõidetud, „kutsub” auto ennast juba ise hooldusesse,” selgitab City Motorsi järelteeninduse juht Janek Õunamägi.

Mees lisab, et kuna inimesed sõidavad väga erinevalt – mõni 1000, teine aga 50 000 kilomeetrit aastas –, siis alati tuleks järgida auto enda hooldusraamatus olevaid soovitusi hooldusregulaarsuse kohta. Aeg-ajalt käib ametlike hooldustega kaasas müüt, et esinduses kulub liiga palju raha.

„Ametlikus hoolduses, kus tuntakse konkreetset marki või mudelit läbi ja lõhki, on iga tegevuse jaoks määratud kindel optimaalne aeg ning kindel hind, millega teenust osutatakse. Kui viia auto aga mõne muu „tavalise” remontija juurde, kes tegeleb piltlikult kõikide autodega siin maa peal, võib iga auto spetsiifikast tulenedes kuluda palju rohkem aega ja seetõttu ka rohkem raha. Hinnakiri ei pruugi alati peegeldada seda, mis on tegelik remontimise hind,” mainib Õunamägi.

Mees toob siin näite rehvivahetusest: kuna autod on tänapäeval äärmiselt nutikad, täis andureid, siis tasuks lasta ka rehvid vahetada ikkagi esinduses. „Pahatihti tuleb ette juhtumeid, kus klient on vahetuse teinud mõnes teises vahetuspunktis, kus ei olda auto spetsiifikaga kursis ja pärast rehvivahetust põlevad autol hoiatustuled või ei toimi elektroonika nagu vaja. Autoga tullakse meie juurde ja selgubki, et rehvirõhu andur on valede töövõtete tõttu kahjustada saanud. Esiteks kulus kliendil mitu korda rohkem aega ja lisaks maksis ta vahetuse eest topelt,” selgitab Õunamägi.

Automüüja telgitagustest – hooldusest ja järelteenindusest – on stuudios rääkimas City Motorsi järelteeninduse juht Janek Õunamägi. Saadet juhib City Motorsi müügijuht Jüri-Bruno Asari.

Kuula uhiuue saatesarja „Auto Poodcast” salvestust Delfi Tasku keskkonnast: