„SMS-e läks välja ligi 6000 ja see jaguneb siis kogu Baltikumi Smart-ID kasutajate vahel. Eesti moodustab sellest kindlasti alla kolmandiku," ütles Fortele SK esindaja Liisa Lukin.

Tema sõnul läksid tehnilise tõrke tõttu hommikul ajavahemikus 07.3009.00 teele hilinemisega SMS-id alates 27.02.2021 loodud Smart-ID kontode kohta.

„Kui te olete sel perioodil loonud Smart-ID konto, siis võite täna saadud sõnumit eirata," ütles Lukin.

Kahtluse korral soovitab ettevõte kontrollida aktiivseid kontosid Smart-ID iseteenindusportaali aadressil portal.smart-id.com. Seal saab näha aktiivseid Smart-ID kontosid, neid vajadusel kustutada ning ka vaadata, millal ja milliseid e-teenuseid olete kasutanud.

Smart-ID kliendiinfo telefonidele täna hommikul keegi ei vastanud, vastuseid ei saadetud ka e-maili teel saadetud küsimustele.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena