Kui sotsiaalmeedias hakkasid ilmuma kommentaarid, et Amazoni äpi logo meenutab Hitleri nägu, polnud sellel enam pikka minekut. Värskelt selle asemele ilmunud logo on eelkäijaga sarnane, aga tõesti raskem inimese näoga seostada.

Amazoni äpi varasem logo kujutas ostukäru, lühikest aega elanud uuem (ja ka nüüd uusim) aga ettevõttega hästi seostuvat pruuni postipakki, mis on sinise kleeplindiga üle tõmmatud.

Hitleri nägu on kolmveerand sajandit pärast Teise maailmasõja lõppu endiselt nii tuntud ja popkultuuri lahutamatuks osaks kujunenud, et inimesed tunnevad selle ära nii elututes objektides kui ka loomades (Hitlerit meenutavaid kasse nimetatakse muide Kitleriteks.)

Amazoni tahtmatu fail kahvatub aga selle kõrval, millega sai 2002. aastal hakkama Briti sporditarvete tootja Umbro, tuues müügile botased nimega Zyklon.

Kuna samanimelist gaasi kasutasid natsisakslased koonduslaagritesse vangistatud juutide tapmiseks, pidi Umbro varsti vabandama ja tootest vabanema.