Üks oluline uuendus käib selle lubadusega veel kaasas: kõiki täiselektrilisi lubab Volvo sellest ajast osta vaid veebipoest.

„Edukaks jäämiseks vajame kasumlikku kasvu. Seega otsustame kahanevasse ärisse investeerimise asemel investeerida pigem tulevikku - ja see on elektriline ja veebipõhine," ütles Volvo Carsi tegevjuht Håkan Samuelsson.

Volvo lansseeris oma esimese täiselektrilise auto XC40 Recharge'i eelmisel aastal. Nüüd esitles autotootja ka oma teist täiselektrilist autot, 40-seeria uut mudelit C40.

Eesmärgiks on, et 2025. aastaks moodustaksid elektriautod 50% Volvo globaalsest müügist ning ülejäänud oleksid hübriidid. 2030. aastaks peaks kõik müüdavad Volvod olema niisiis täiselektrilised.

„Sisepõlemismootoriga autode tulevik ei ole enam väga pikk," ütles ettevõtte tehnoloogiajuht Henrik Green.