Alustuseks tehnilistest numbritest - Mustakivi Elkes on proovimasinaks valitud 2,0-liitrise ja 184-hobujõulise ajamiga masin, maksimaalne pöördemoment 202/4400-5200. Kombineeritud keskmine kütusekulu on alates 4,9 l / 100 km. Kiirendusnäitaja nullist sajani 2-liitirse mootori puhul jääb 8,2 sekundi sisse. Tippkiirus on 180 km/h.

Ehk siis: mootori osas pole tavalisel C-HR'il jaGR Spordil mingisugust vahet. Täpselt sama kehtib ka sõiduki stabiilsuskontrolli (VSC) ja vedrustuse kohta, mida ma avalauses tublisti kiitsin ja mis oma tööd tõesti hästi teevad selle nimel, et mul kurvides põsk vastu klaasi poleks ja et kõik ebatasasused mu jaoks elimineeritud saaksid. Ees on masinal MacPhersoni ja taga topeltõõtshark-vedrustus.

See masin posib tõesti kindlalt juhi kontrolli all ka lumesopalibedatel Tallinna ringteedel või väikestel jäistel äärelinna sõiduradadel.

Küll aga on erinevus näiteks selles, et sportversioonil on põhivarustusena ees LED-ribatuled ja bi-LED esituled ning tagumised liittuled (LED), lombituled küljepeeglitel, elektriliselt reguleeritav juhiiste. Uuenduse on saanud ka valuveljed ning kerevärvid on nüüd kahes toonis.

GR SPORTI esiosa ilmestavad musta värvi logotaust ja tulekorpused, Piano Blacki viimistlusega kaitseraua keskosa ja udutulede ümbrised, tumeda kroomkattega iluvõre ning jõulisema kujundusega esispoiler.

Külgedel täiendavad samasuguse Piano Blacki viimistlusega liistud GR SPORTI eridisainiga 19‑tolliseid valuvelgi. Tagaosast leiab musta värvi logotausta, taas Piano Blacki viimistlusega reflektoriümbrised, spetsiaalselt GR SPORTI jaoks loodud tagumise kaitseraualiistu ja GR SPORTI logo.

C-HR GR SPORT on saadaval üheksas kahetoonilises variandis, sealhulgas Dynamic Grey kerevärvi ja musta katuse kombinatsioonina.

GR SPORTI sisemusest leiab uue Cool Silveri viimistluse ja Alcantarast detailidega nahast ning GRist inspireeritud puna-hallide õmblustega istmepolstri.

Teiste just sellele mudelile omaste detailide seas on perforeeritud nahast rool, punased õmblused nii roolil kui ka käigukangi ümbrisel, erilised lävepakuliistud, GR SPORTI logo, GRi käivitusnupp ja GRi käivitusanimatsioon näidikupaneeli TFT-ekraanil.

Mugavust lisavad võtmeta sisenemine ja käivitus, elektriliselt reguleeritav juhiiste, automaatselt kokkuklapitavad küljepeeglid, soojendusega rool ning nutikas parkimisabi (ICS) ja pimealamonitor (BSM).

Mudeli varustusest leiab ka bi-LED-esituled ning adaptiivsete esitulede süsteemi, mis suunab valgusvihu rataste liikumise suunas, valgustades eesolevat teed ja kurve tõhusamalt.

Lisavarustusena saab valida JBLi helisüsteemi. Mudelile on loodud vaid sellele mudelile omased 19-tollistel valuvelgedel rehvid.

Valida saab kas 1,8-liitrise või 2,0-liitrise hübriid-elektrilise jõuajamiga. CO₂ heide 1,8-liitrise variandi puhul algab 112 g/km ja kombineeritud keskmine kütusekulu on alates 4,9 l / 100 km. Kiirendusnäitaja nullist sajani 2-liitirse mootori puhul jääb 8,2 sekundi sisse.

Uuel C-HRil on Toyota Safety Sense'i värskeim versioon, mis hõlmab tervet komplekti aktiivohutustehnoloogiaid, mis on loodud liiklusolukordades abistama ja tagajärgi leevendama.

Auto luikustuse vabastamisel maalitakse selle kõrvale selline valguspilt:

Kokkupõrke ennetussüsteemile (PCS) on lisatud mitu uut funktsiooni, sealhulgas valges töötava jalakäijatuvastuse funktsiooniga ohuolukorra roolimisabi (ESA) ja ristmikuabi.

Ristmikuabi hoiatab juhti ning pidurdab automaatselt, kui juht keerab paremale või vasakule vastutulevale sõidukile ette või kui pöörde lõpetamisel tuvastatakse teed ületav jalakäija.

Sõiduraja abisüsteem (LTA) aitab uuel C-HRil püsida oma sõiduraja keskel ja kui see tuvastab sõidurajalt kõrvale kaldumise ohu, abistab juhti roolimisega.

Uute juhiabi- ja ohutussüsteemide seas on ka igal kiirusel töötav kohanduv kiirushoidik (ACC), millele lisab nutikust liiklusmärkide jälgimise süsteem.

1,8-liitrise C-HR GR SPORTI hinnad algavad 31 990 eurost. Praegu on C-HRi uusim mudel saadaval tutvumishinnaga 28 500 eurot.

C-HR saavutas 2020. aastal 17‑protsendilise turuosa.