GR-mudelitest ja Gazoo Racingu tunnusvärvidest inspireeritud C-HRi silmatorkavale välimusele lisatakse tootja teatel uue mudeli puhul veelgi „teravamaid nüansse" ja seda nii reisijateruumis kui ka väljaspool.

Lühidalt kokku võttes on uued nii valuveljed, Piano Blacki viimistlusega välisdetailid ja kahes toonis kerevärvid.

GR SPORTI esiosa ilmestavad musta värvi logotaust ja tulekorpused, Piano Blacki viimistlusega kaitseraua keskosa ja udutulede ümbrised, tumeda kroomkattega iluvõre ning jõulisema kujundusega esispoiler.

Külgedel täiendavad samasuguse Piano Blacki viimistlusega liistud GR SPORTI eridisainiga 19‑tolliseid valuvelgi. Tagaosast leiab musta värvi logotausta, taas Piano Blacki viimistlusega reflektoriümbrised, spetsiaalselt GR SPORTI jaoks loodud tagumise kaitseraualiistu ja GR SPORTI logo.

C-HR GR SPORT on saadaval üheksas kahetoonilises variandis, sealhulgas Dynamic Grey kerevärvi ja musta katuse kombinatsioonina.

GR SPORTI sisemusest leiab uue Cool Silveri viimistluse ja Alcantarast detailidega nahast ning GRist inspireeritud puna-hallide õmblustega istmepolstri.

Teiste just sellele mudelile omaste detailide seas on perforeeritud nahast rool, punased õmblused nii roolil kui ka käigukangi ümbrisel, erilised lävepakuliistud, GR SPORTI logo, GRi käivitusnupp ja GRi käivitusanimatsioon näidikupaneeli TFT-ekraanil.

Mugavust lisavad võtmeta sisenemine ja käivitus, elektriliselt reguleeritav juhiiste, automaatselt kokkuklapitavad küljepeeglid, soojendusega rool ning nutikas parkimisabi (ICS) ja pimealamonitor (BSM).

Mudeli varustusest leiab ka bi-LED-esituled ning adaptiivsete esitulede süsteemi, mis suunab valgusvihu rataste liikumise suunas, valgustades eesolevat teed ja kurve tõhusamalt.

Lisavarustusena saab valida JBLi helisüsteemi. Mudelile on loodud vaid sellele mudelile omased 19-tollistel valuvelgedel rehvid.

Valida saab kas 1,8-liitrise või 2,0-liitrise hübriid-elektrilise jõuajamiga. CO₂ heide 1,8-liitrise variandi puhul algab 112 g/km ja kombineeritud keskmine kütusekulu on alates 4,9 l / 100 km. Kiirendusnäitaja nullist sajani 2-liitirse mootori puhul jääb 8,2 sekundi sisse.

Uuel C-HRil on Toyota Safety Sense'i värskeim versioon, mis hõlmab tervet komplekti aktiivohutustehnoloogiaid, mis on loodud liiklusolukordades abistama ja tagajärgi leevendama.

Kokkupõrke ennetussüsteemile (PCS) on lisatud mitu uut funktsiooni, sealhulgas valges töötava jalakäijatuvastuse funktsiooniga ohuolukorra roolimisabi (ESA) ja ristmikuabi.

Ristmikuabi hoiatab juhti ning pidurdab automaatselt, kui juht keerab paremale või vasakule vastutulevale sõidukile ette või kui pöörde lõpetamisel tuvastatakse teed ületav jalakäija.

Sõiduraja abisüsteem (LTA) aitab uuel C-HRil püsida oma sõiduraja keskel ja kui see tuvastab sõidurajalt kõrvale kaldumise ohu, abistab juhti roolimisega.

Uute juhiabi- ja ohutussüsteemide seas on ka igal kiirusel töötav kohanduv kiirushoidik (ACC), millele lisab nutikust liiklusmärkide jälgimise süsteem.

1,8-liitrise C-HR GR SPORTI hinnad algavad 31 990 eurost. Praegu on C-HRi uusim mudel saadaval tutvumishinnaga 28 500 eurot.

C-HR saavutas 2020. aastal 17‑protsendilise turuosa. Seega on C-HR eelistatuim hübriid-linnamaastur Eestis.