Veebikõmu järgi pole Hyundai siiski innukas Apple'i tulevase auto loomisel kaasa lööma. Korea autofirma juhtkond ei suutvat otsustada, kuidas koostöö täpselt välja näeks ja kas see on üldsegi hea mõte.

Hyundai ei tahtvat üldse teiste tootjatega koostööd teha. Kuna võib uskuda, et Apple'i autot saadab edu, siis on kerge kujutleda, et mõte tulevase rivaali algsele edule kaasa aitamisest rõhub uhkusele ja paneb kõhklema.

Hyundai üks võimalus siiski osaleda on Kia tiimi kaudu, et Apple'i ei hakatakse Hyundai ega sellele kuuluva Genesis-brändiga seostama.

Apple vajavat Hyundai abi peamiselt selleks, et autod USAs kokku panna. Kõik selleks vajalikud komponendid tulevat teistelt ettevõtetelt.

Apple'iga koos töötamise kasuks räägib, et Hyundail on tootmisvõimsust rohkem kui endal vaja, nii et n-ö seisvad ressursid saaks kasulikult käiku panna. Lisaks lootus ligi pääseda Apple'i isejuhtivus-lahendustele nii tark- kui ka riistvara poolelt.

2010. aastate keskpaigas toimus Apple'i ja isesõitvate (elektri)autode vallas palju spekuleerimist – kas Apple loob selle jaoks vaid tarkvara? Kas tuleb päris oma auto? Kas tehakse kellegagi koostööd? Kas Apple ostab mõne autotootja plaani teostamiseks ära?

Kuulujutud raugesid kümnendi teises pooles, et siis uue hooga 2020. aasta lõpus jälle jututeemaks tõusta.