Võitja kogus žüriilt 37 punkti ja selle näitajaga edestas Porsche vaid ühe punktiga teiseks tulnud finalisti Land Rover Defenderit. Kolmanda koha saavutas Peugeot 208, mis on ühtlasi valitsev Euroopa Aasta auto.
Eesti turul on Taycan 2020. aastal müüdud elektriautode müügitabelis neljandal kohal. Auto sõiduulatus on 431-484 km, kiirendus 0-100 km/h on ligi 3 sekundit. Auto hind on sõltuvalt mudelist 83 400 kuni 187 000 eurot, see on ühtlasi esimene Porsche elektriauto.
Eesti aasta auto valimisi on Tehnikamaailma eestvedamisel korraldatud juba aastast 2001 ning järjekorras 21. auhindade üleandmine oli esimest korda nähtav otseülekandena Delfi TV vahendusel.
Saku Suurhalli hübriidareenil olid kohal kõik tänavused finalistid: Honda E, Land Rover Defender, Peugeot 208, Porsche Taycan, Škoda Octavia ja Toyota Yaris.
Esmane valik tehti 12 kuu jooksul Eestis turule tulnud uudismudelite vahel. Eelnevate aastate jooksul on tänavustest finalistidest Eesti aasta autoks valitud Honda, Peugeot (kaks korda) ja Škoda, kes on tiitli endale saanud lausa neljal korral. Porsche ja Toyota on ka varem finaalis olnud, kuid ei ole kordagi võitnud, Land Rover on finaalis esmakordselt.
Žüriisse kuulusid Raiko Ausmees (Masinawärk), Kristjan Ojang (Autoleht), Margus Pipar (Autoleht), Veli V. Rajasaar (Accelerista), Kaspar Sepp (Auto24), Kristjan Sooper (Autoleht), Esta Tatrik (Postimees) ja Tarmo Tähepõld (Autogeenius), esimees oli Tõnu Ojala (Tehnikamaailm).
Eesti aasta auto 2021 esitleja on Shell Helix ning energiapartner Alexela.