Captur E-Tech pistikhübriid on ühtlasi Renault esimene laaditav pistikhübriid koguvõimsusega 160 hj. Tänu 10,5 kWh akule võimsusega 400 V on auto läbisõiduulatus puhtalt elektrimootori toel kuni 65 km (WLTP linnatsüklis).

Armatuurlaual asuv spetsiaalne nupp võimaldab juhil seejuures igal ajal lülituda ümber elektriajamile, E-Save-režiim võimaldab aga hoida akus piisavat energiavaru, et kasutada sõidu lõpus taas 100% elektrirežiimi. Olemas on ka Sport-sõidurežiim.

Käigukast - nagu elektrimootorite puhul tavaks - on varustatud nii D- kui B-Mode režiimiga (vahetatav korraks käigukangi taha tõmmates). B-Mode on niisiis mõeldud selleks, et aeglustumine oleks kiireloomulisem ja nii on pidurdusjõu energiatagastus akusse suurem ning läbisõiduulatus kasvab.

Elektroonika ja juhiabisüsteemide osas on autol kas põhi- või lisavarustused kõik vajalik olemas: alates sõidurajahoidjast ja lõpetades parkimisabi kaameratega ning ohutu pikivahe hoiatussüsteemiga, mis igas suunas vaate tekitavad. Ekraanilt saab soovi korral reaalajas näha, kust ja kuhu energia parasjagu suundub. Panna saab lasta ka mobiili juhtmevaba laadimise aluse.

Tõeliselt sümpaatne on auto sisedisain. Ei ole ainult plastik, on ka nahalaadse kattega elemendid nii käigukasti ümber, ustel kui kindalaekal ja armatuuril. Lisaõdusust lisab ambient valgustus ustel ja mujal.

Väljast on masin nagu Captur ikka, elektrilisele olemusele viitab vast elektrisiniseks toonid rõngad rataste välisküljel.

Kaasaegne disain, hoogsad ja voolujoonelised külje- ja kapotikumerused. Masin on tõesti kompaktne, sisuliselt maast kõrgemale tõstetud Clio. Nagu ikka, saab ka selle Capturi versiooni puhul valida ligi 30 kahe värvi kombinatsiooni vahel - olgu neiks näiteks must ja valge. Lisavarustusena saab lasta masinale ka klaaskatuse panna. Tuled nii ees kui taga on LEDid ja moodsalt C-kujulised:

Pagasiruumi põhi on tänu akule tõstetud kõrgele ja ega seal liiga palju ruumi alles jäänud. Tegemist on klassikalise linnaautoga, millega urbanistlikes oludes väga hea parkida ja manööverdada.

Aga põhiomadusest ka - selle hübriidmootor on niisiis laadimisvõimalusega. See annab võimaluse sõita soovi korral vaid elektrirežiimis, samas annab tavaline 1,6-liitrine bensiinimootor murevabaduse pikemateks sõitudeks. Elektrimootori aku kogupinge on 345 V ja mahtuvus 10,4 kWh.

Elektri- ja bensiinimootori kombineeritud režiimis on kütusekuluks ligi 1,6 liitrit sajale kilomeetrile. Üksnes bensiinimootoriga sõites on see pisut üle 6 liitri sajale. Kiirenduse näitajaks 0-100 km/h on 10,1 s. Roolivõimendi on autol kiirustundlik.

Kokkuvõttes on tegemist nägusa, mugava ja linnasõitudeks ideaalselt kompaktse masinaga.

Captur E-Tech pistikhübriid on saadaval alates Intens-versioonist kampaaniahinnaga 28 120 eurost.