„Sammumise eest saadavad preemiapunktid, mis on vahetatavad ettevõtete välja pandud auhindade - eksklusiivsete pakkumiste ja tasuta uudistoodete - vastu, on meie unikaalsus. Säärast mudelit täna turul ei eksisteeri ning lisaks kasutaja hüvedele pakub see ka ettevõtetele ülimalt kõrge kaasatusega turunduskanalit," rääkis Fortele ettevõtte juht Kristo Sõerd.

Ta märkis, et FitSphere püüab eelkõige suuri masse, kes ei ole täna sportlikud, ning pakub täislahendust, et toetada neid kogu tervise parendamise ja liikuvuse tõstmise teekonnal.

„Lansseerimisel on kättesaadavad kõik enimlevinud alad ja tegevused. Eesmärgiks on olla kasutajatele väärtuslik läbi kõikide aastaaegade ning tuua pardale ka neid segmente, kes tegelevad küllaltki spetsiifiliste aladega. Loomulikult on võimalik monitoorida ka kalorikulu, pulssi ja hoida pilku peal kehakaalul," ütles Sõerd ja lisas tööd tehakse ka selle nimel, et rakendust oleks võimalik paigaldada ka erinevate tootjate spordikelladesse ning nutijalanõudega ühendada.

Võistlused, uudisvoog, profiil ja sõbralist on funktsioonid, mis võimaldavad rakendusesisest suhtlust ja mõõduvõttu.

Sarnase toote on maailmas välja töötanud ka rakendus Sweatcoin, kuid selles on piisava hulga punktide saavutamine Sõerdi hinnangul võimatu ka tippsportlasele.

Esimese pre-seed investeerimisvooru maht hakkab ettevõttel täituma ning käesoleva aasta lõpu või hiljemalt tuleva jaanuariga loodetakse rakenduse loomiseks summa kokku saada.

Tänaseks on valmis juba ka prototüüp ning iduettevõttena on saadud pardale juhtinvestor. Suurtest äripratneritest on löödud käed Tallink Tennisekeskusega ja Tallink Fitnessiga.