Esimest Bentley elektriautot peaks näha saama aastal 2025 ning aastaks 2026 peaks kõik Bentley mudelid olema kas pistikhübriidid või täiselektrilised.

Otsus tehti teatavaks 5. novembri pressiüritusel, kus avalikustati, et sarnaselt näiteks Volvole soovib Bentley saada täielikult süsinikuneutraalseks tootjaks ning selle eesmärgi poole püüeldakse väga tempokalt. Juba aastal 2023 lubatakse, et kogu mudelivalik on saadaval ka hübriidajamiga.

See tähendab ilmselgelt ka seda, et lähiajal saadetakse pensionile Bentley W12 – teenekas mootor, mis on kaua liigutanud “kõrgema riiuli” Bentley luksautosid. Paraku ei ole pikka pidu ka V8-l, sest hübriidversioonid saavad kapoti alla Bentaygalt tuttava V6 ja elektriajami sümbioosi.

Esimene hübriid peakski olema pikendatud sõiduulatusega Bentayga, teiseks arenguks kahtlustatakse Flying Spuri.

Bentley tegevjuht Adrian Hallmark tunnistab, et jätkaks hea meelega ka sisepõlemismootorite arendamist, kuid nii väiksel firmal pole selleks lihtsalt ressursse. Hetkel on Bentley mudelites kasutusel 6 erinevat sisepõlemismootorit.

Bentley teatas ka seda, et soovivad lisaks süsinikuneutraalsusele viljeleda ka “plastikuneutraalsust” – teisisõnu eemaldada maailmast sama palju plastikut kui tekitavad.

Kuigi luksusauto ja vaikus käivad kokku ning loovad justkui ideaalse platvormi elektriajami kasutamiseks, on ikkagi kahju, et W12 ning V8 hingusele saadetakse. Vaata siit, mida arvasime Bentley Flying Spur’ist ja Continental GT-st, mis mõlemad kasutasid 625-hobujõulist kahe turboga W12.