Cadillaci edukuses mängis võtmerolli infrapunakaamera, mis jälgib juhi silmi ning hoiatab eri viisidel juhti, kui tuvastab tähelepanu hajumise. Tesla kasutab seevastu juhi tähelepanu hindamiseks vaid roolilt saadavat tagasisidet ning puudub ülevaade sellest, kas ta ka liiklust jälgib.

Cadillac sai lisapunkte ka selle eest, et hoiatab konkreetsemalt, kui juhiabid on automaatselt välja lülitumas. Kui Tesla mängib ette helisignaali ning näitab enne Autopiloodi välja lülitamist ekraanil vastavat ikooni, siis Super Cruise esitab selge visuaalse märguande ning hoiatab juhti pikalt ette, võttes arvesse ka teeinfot.

Tesla puhul kiideti samas kasutusmugavust ning tulemus on ikkagi palju parem kui paljudel preemiumbrändidel – nii Audi (48 punkti), Mercedes (46) kui BMW (44) jäid lisaks Teslale ja GM-ile alla ka Fordi Co-Pilot 360 juhiabile (52). Liiklusturvalisuse etalon Volvo sai testis paraku vaid 41 punkti.

Kõigi praeguste juhiabiliste puhul tuleb kindlasti meeles pidada seda, et tootjate turundusjutust või süsteemi nimest hoolimata on tegu siiski juhiabiliste, mitte täisautonoomsete süsteemidega. Selleteemaline diskussioon on hetkel käimas näiteks Suurbritannias, kus kindlustused väidavad, et tootjate “autonoomset” sõitu võimaldavad abilised on eksitavad ning ohtlikud.