Spring on suhteliselt kompaktne – 3,73 m pikk, 1,62 m lai ja 1,51 m kõrge, kliirens on 150 mm. Hoolimata kompaktsetest mõõtmetest on ruumi neljale täiskasvanule. Piisav pea- ja põlveruum võimaldab tagaistmel mugavalt istuda ka pikematel inimestel. Pakiruumi mahutavus on 300 l, tagaistmed kokku klappides 600 l.

33 kW (44 hj) täiselektriline ajam on pandud kokku 26,8 kWh akuga. Dacia lubab pakkuda sujuvat kiirendust ning vaikset ja vibratsioonivaba sõitu. WLTP tsükliks on sõiduulatus 225 km ja WLTP City tsüklis 295 km. Sõiduulatust on võimalik pikendada peaaegu 10% võrra, vajutades armatuurlaual ECO nuppu. Sellega seatakse võimsuspiiriks 23 kW ja kiirusepiiranguks 100 km/h.

Laadida saab kolmel erineval moel: baasvarustuses kaasasoleva kaabliga 220 V kodusest pistikupesast, Wallboxist (kaabel saadaval lisavarustuses) või DC laadimisjaamas (valikuline). Kiireim neist on 30kW DC laadija, millega saab vähem kui tunniga täis 80% akust. Tavalisest kodusest pistikust laadides saab aku täis 14 tunniga. Akutaset saab reaalajas jälgida MY Dacia rakendusest.

Standardvarustuses on elektriline roolivõimendi, elektriaknad, kaugjuhtimisega kesklukk, püsikiirushoidja, ABS, ESP, elektrooniline pidurijõu jaotamine, kuus turvapatja, SOS-nupp, automaatne esitulede aktiveerimine ja automaatne hädapidurdus. Hädapidurdus on aktiivne 7-170 km/h juures, tuvastades esimese radari abil eesoleva (seisva või liikuva) sõiduki kauguse.

Näidikute vahel on 3,5-tolline digitaalne ekraan, lisavarustusena saab seitsmetollise keskekraaniga multimeediasüsteemi, mis ühildub Apple Carplay ja Android Autoga. Lisavarustusena on saadaval ka kliimaseade ja elektrilised küljepeeglid. Käiguvalik toimub pöördvalitsaga.

Spring Electric saab ka kaks eriversiooni: sõidujagamisteenusteks mõeldud versioon ja Spring Electric Cargo. Esimese varustuses on tehnoloogia, mis võimaldab juurdepääsu jagamisteenuse operaatori keskkonnale, geopositsioneerimist ja ukse avamist nutitelefoniga.

Spring Electric Cargo mudelil on pakiruum, mis hõlmab ka tagaistmete osa, plastkate põrandal ja sisemistel rattakoobastel, neli kinnitusrõngast ja traatvõrgust vahesein, mis eraldab esiistmel sõitjaid pakiruumist. Eriversiooni pakiruumi laadimispikkus on 1033 mm, maht 800 l ja kandevõime 325 kg.

Mudeli tellimine algab 2021. aasta kevadel, hinda pole veel teatavaks tehtud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena