Bugatti tegevdirektor Stephan Winkelmann sõnab, et kuigi teine mudel oli kavandatud, keeras koroonakriis kõik pea peale ja enne VW Grupi investeeringute ja nende tulemuslikkuse üle vaatamist novembris ei saa uutest plaanidest rääkida.

Huvitaval kombel ootab Bugatti kriisist hoolimata seni suurimat käivet – tellimusteraamat ennustab ka järgmiseks aastaks head käekäiku, osalt tänu Chironi 3 miljonit eurot maksva erimudeli Pur Sport tellimustele. Hetkel on ette müüdud pea 80% autodest, mis Bugatti 2021. aastal toodab.

Sellegipoolest ei õigusta see Winkelmanni sõnul meeletuid summasid, mis uue hüperauto loomisesse tuleks investeerida. Kuigi Bugatti klientuur kuulub nende inimeste hulka, keda majanduslangus vähim mõjutab, ei pruugi ka superrikastele tunduda ebakindlal ajal mõistlik uue hüperauto eest raha välja käia.

Bugatti tulevik on ka muus osas veidi segane – vangerduse käigus plaanitakse Bugatti üldse Rimac Automobili’le maha müüa, et tõsta Porsche osalust Rimacis. Winkelmann keeldus kommenteerimast.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena