Tulika Takso juhatuse liikme Tiit Isopi sõnul on taksoturg viimaste kümnenditega nii konsolideerunud, et iseseisev muutus möödapääsmatuks.

"Tegelikult on taksoäpp ju üks väga vana asi. Tulika kasutas siiani Taxofoni platvormi, mille tõime koos Tallinkiga turule juba 2016. aastal. Samas oli see töökeskkond meie kõnekeskusele, nii et ka kõik telefonile 1200 tehtud tellimused liikusid ikkagi samasse infosüsteemi," selgitas Isop.

Tulika1200 pakub kõiki mugavusi, mida ühelt kaasaegselt taksoäpilt oodata. Sõidu eest saab tasuda sularahas, pangakaardiga, äpi teel (liites sellega oma pangakaardi) või Tulika kaardiga.

Sõidu lõpp-punkti sisestamise kohustus kliendil puudub ja hinna arvestamine toimub taksomeetri näidu alusel.

“Tulika Takso on traditsiooniline taksofirma ja pakub kliendile läbipaistvat hinnastamist – hinnakirja näeb äpis ja sõidukulu jooksvalt auto taksomeetrilt; Tulika1200 äpi puhul ei saa kindlasti rääkida dünaamilisest hinnastamisest ja kordajatest,” ütleb Isop.

Rakendus pakub laia autovalikut ja arvestab eri vajadustega, tellida saab kõiki Tulika Gruppi kuuluvaid taksosid, st Maksitakso ja Ratastoolitakso.

Tulika1200 on allalaaditav nii Androidi kui ka Apple'i nutiseadmetele ja toimib kolmes keeles (eesti, vene, inglise).

Uue äpi tulekuga ei kao number 1200 kuhugi ja Tulika Taksot saab jätkuvalt tellida ka telefoni teel.

Tulika Takso on Eesti suurim ja vanim taksofirma, mis pakub eri kaubamärkide (Tulika Premium, Maksitakso, Ratastoolitakso) all ligi 300 taksot. Need on valdavalt kuni kolmeaastased ruumikad keskklassi Toyota sõiduautod, mis mahutavad mugavalt lapsekäru või kolm suuremat kohvrit.