Kus hoiustada hobiautot?
Mida lähemale jõuavad porised sügisilmad ning lumised talvekuud, seda enam kasvab rahutus – kuhu sel korral oma hobiauto(d) hoiule panna? Kuigi talvel hobiautoga tavaliselt ei sõideta, siis sellegipoolest ei tahaks teda ju lageda taeva alla jätta, kirjutab Accelerista.com.
Suurel osal linnainimestest pole isiklikku garaaži, seega tulebki otsida rendilahendusi. Keskmisele entusiastile sobib tavaliselt vana hea Mustamäe või Õismäe kanaliga garaažiboks – elekter on sees, saab ise nokitseda ja ka rendihinnad jäävad tavaliselt 60-90 euro vahele kuus.
Mida aga teha siis, kui tegu on veidi erilisema hobiautoga, mille puhul sooviks lisaks hoiustamisele ka täiendavaid teenuseid?
Kui töö ja hobi kohtuvad
Hiljuti sattusin kokku paari härrasmehega, kes mõni aeg tagasi minu hobiauto hoiustamiskoha lähedal toimetama asusid. Lühikese aja jooksul tekkisid suurde ruumi mitme auto tõstukid, eri tööriistad ja nii mõnigi väga haruldane masin – muuhulgas näiteks Mitsubishi Lancer Evolution 6 Tommi Mäkinen Edition, Volvo 850 T-5R ja Mitsubishi Pajero Evolution. Aga neist lähemalt juba ühes järgmises loos…
Juttu puhudes selgus, et niiditõmbajad on autoentusiastid, kes rajasid endale kõikidele oma tingimustele vastava autode hoiupaiga, kuna enda masinapark hakkas üle pea kasvama. Siis aga hakkas idee edasi küpsema ning nüüd pakutaksegi kohta ka teistele asjaarmastajatele. Hoid pole aga ainus teenus - kogu pakett sarnaneb pigem autospaale.