Augustikuu esimesel päeval sai üks hästituntud taksofirma autojuht tellimuse. Juht sõitis kohale, autosse istus punajuukseline noor naisterahvas koos meessoost sõbraga.

Klientide palvel sõideti otsima Lombardi pandimaja, eesmärgiga panna panti kaasas olevad asjad. Tütarlaps ja tema sõber selgitasid, et näpud on põhjas, sularaha pole ning pandimajast saadud raha eest tasutakse arve.

Taksojuht tuli klientidele vastu, lepiti kokku, et kui asjad panti pandud ja raha saadud, arveldatakse sõidu eest. Ent alati ei lähe asjad nagu loodetud-lubatud.

Sõit viis Kalamajast Lasnamäele, kus sõideti läbi mitu Lombardi pandimaja. Viimane neist osutus tõenäoliselt sobivaks, sest noored jäid pandimajja kauemaks.

Pandimajast väljudes jooksid noored ära. Arve – veidi üle 26 euro - jäeti aga tasumata.

„Mul oli tagatiseks tütarlapse telefoninumber, ta ütles ka oma nime, aga mina ei ole sellele numbrile helistades temaga ühendust saanud – keegi ei vasta,“ on juht saamata jäänud raha pärast nördinud.

Munitsipaalpolitsei menetluse ja piirkonnatöö osakonna juhataja asetäitja Toomas Rebase sõnul on mupo jaoks tegemist tavatu juhtumiga:

„Taksonduse valdkonnas tuleb menetleda erinevaid kaebusi, aga selline juhtum on harvaesinev. Tavaliselt tulevad meile kaebused, et taksojuhid teevad kliendile liiga ja kasseerivad lühikese sõidu eest suuri summasid kuid siin on kannatajaks pooleks hoopis juht ise.”

Ta annab tulevastele sõidutajatele nõu: kui kliendil raha pole ja ta pandimajja sõita soovib, siis peaks juht olema eriti valvas.

“Kui reisija soovib taksoga sõita pandimajja selleks, et saada lisaraha, siis pidanuks taksojuht olema valvas ja ettevaatlik ning mõistma, et ega taksoteenuse eest maksimeseks reisijatel raha nagunii pole,” lisas Rebane.

Heauskne taksojuht jäi seekord oma rahast tõenäoliselt ilma, aga lugu olgu hoiatuseks neile, kelle meelest kõik inimesed on ilusad ja head.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena