Kuna ka Lamborghini on minemas hübriidajamite teed, on erimudeli näol tegu 6,5-liitrise L539 V12 „ärasaatmispeoga“. Arvestades, et Lamborghini eelmine, esimene V12 oli umbes kümnes eri versioonis kasutusel vahemikus 1963-2011 ning L539 debüteeris 2011. aastal Aventadori pardal, on paraku tegu väga varase pensioniga.

Rohkem aerodünaamilist surujõudu kui GT3 autodel

Kuigi suur osa Essenzasid ei näe oma eluea jooksul peale sooja garaaži midagi, on see auto ehitatud ringraja jaoks. Suur splitter, muudetava nurgaga süsinikkiust spoiler, jõhker mitmeosaline difuusor, avaused rattakoobastest turbulentsi leevendamiseks ja pidurite ning rehvide jahutuseks…

Kõik need lisad toodavad rohkem aerodünaamilist surujõudu kui Lamborghini GT3-seeria võidusõiduautod. Selle kohta, kuidas mootorit järele on aidatud, täpsemad andmed veel puuduvad. Küll aga aitab võimsusele kaasa katusel asuv õhuvõtusnorkel, mis kiiruse kasvades õhku aina efektiivsemalt kokku surub.

Jõud jõuab tagaratastesse läbi kuuekäigulise järjestikvahetusega kasti, peatumise eest hoolitsevad Brembo pidurid. Rattad ja rehvid on ees ja taga erimõõdulised, veljed on magneesiumist ning rehvid tulevad Pirellilt.

Hoolimata eksklusiivsusest julgustatakse sõitma

SCV12 ehitatakse Lamborghini Squadra Corse mootorispordidivisjoni poolt. Et julgustada omanikke oma Essenzade „jalgu sirutama“, pakutakse neile ka rajasõidukursusi kuulsatel radadel üle terve maailma.

Tagasihoidliku paketiga tuleksid kaasa ka Squadra Corse insenerid ning viiekordne Le Mansi 24 tunni võidusõidu võitja Emanuele Pirro. Pole paha, kuid eks see kõik kajastub ka masina hinnas, mida pole veel avalikustatud.

Lisaks võib spekuleerida, et siit on tulemas ka uus Nürburgringi rekord – hetkel kuulub see Lamborghini Aventador LP770-4 SVJ-le, tulemuseks 6:44:97. Pange panused, kas kümme sekundit nuditakse maha?