Nissani uus signatuurmudel Ariya - muusika soliidsete meeste kõrvadele
15. juulil esitles Nissan virtuaalselt oma uut logo ja uut täiselektrilist signatuurmudelit CUV Ariya´t. Euroopas jõuab auto müügile viies variandis: baasmudeli aku netomaht on 63 kWh, tippmudel Perfomance on nelikveoline ja 87 kWh netomahuga akuga. Ariya sihtrühmaks on mehed, kes hindavad kvaliteeti ja omanäolisust, kirjutab Accelerista.com.
Nissan esitles 15. juulil esmakordselt Euroopas oma uut logo ning “uue ajastu” signatuurmudelit Ariya. Hele ja kerge joonega logo väljendab väärtusi, mida Jaapani autotootja esindab: praktilisus käsikäes uue tehnoloogia ja elektrifitseerimisega. Ariya omakorda on esimene uut ajastut tähistav mudel.
Uus logo, uus laul, mida mõistavad kõik
Kupee-krossover Ariya (hääldub “aaria” ja valiti sõna üldtuntuse ja meeldejäävuse pärast) on esimene e-auto, mille ninal elegantne Nissani uus logo ilutseb.
Marco Fioravanti, Nissani Euroopa tootmisüksuse viitsepresident viskas küsimuse peale, miks just selline nimi, nalja:
“No nagu aru saate, olen ma Itaaliast, ja muidugi olen ma Ariya nimevalikuga ülimalt rahul. Ent see ei ole ainult muusika minu ja ooperisõprade kõrvadele, “ariya” tähistab ka kõrgkultuuri, nooblit stiili ning teadlikke valikuid – kõike seda Nissani uus signatuurmudel ka pakub. Ariya on ainulaadne, kordumatu ja ülimalt omanäoline auto. Ning selle nimi kõlab üle maailma ühtmoodi kaunilt ning jääb kõigile meelde.”