Teos uurib, kuidas sotsiaalmeedia vormib seksi, mis kvalifitseerub sotsiaalmeediaseksina, milliseid tähendusi inimesed oma seksuaalsetele sotsiaalmeediateguviisidele omistavad ning kui läbi põimunud on omavahel seks, internet, inimeste identiteedid, suhted ja kogukonnad.

Raamat algab levinud ärevuste kaardistamisega, mis kaasnevad sotsiaalmeediaseksiga ning arutleb selle üle, kuidas meie kollektiivsed ja ajaloolised privaatsust, avalikkust, tehnoloogiat ning eneseesitlemist puudutavad normid tänaseid praktikaid ja veendumusi vormivad.

Seejärel analüüsivad Tiidenberg ja van der Nagel sotsiaalmeediaplatvormide ja neid omavate ettevõtete rolli seksi kujundajatena.

Suurem osa raamatust keskendub inimeste käitumiste, arusaamade, veendumuste ja tähendusloome analüüsile ning tõlgendab seda, kuidas, miks ja mida inimesed seksuaalse naudingu ja info eesmärgil sotsiaalmeedias teevad, kuidas seksiga seotud sotsiaalmeediakasutus inimeste identiteeti, suhteid ja kogukondi kujundab ning miks see meile üldse korda minema peaks.

Raamat võimaldab uuritavatel iseenda eest kõneleda, tsiteerides nende seisukohti ja kogemusi sextimise, anonüümsuse, küberseksi, alastipiltide, häbi, rõõmu, naudingu, sõpruse, pseudonüümsuse, riskide, salakontode, sisuhalduse, turvatunde ja muutuvate platvormireeglitega.

Uurimus põhineb intervjuudel, küsimustikel ning etnograafial. Andmeid on kogutud kümne aasta jooksul. Uuritavate sotsiaalmeediaplatvormide hulka kuuluvad Twitter, Instagram, Reddit, Tumblr kui ka kohtinguäpid ja spetsiifiliselt seksile suunatud saidid.

Raamat „Sex and Social Media" on praegu saadaval nii e-raamatu kui ka audioraamatuna. Paberraamatuna tuleb teos müüki reedel, 10. juulil. Seda saab juba praegu ette tellida nii Amazonist, kirjastusest Emerald ja Rahva Raamatust.