Noblessneri Arenduse eriprojektide juhi Ann Virkuse sõnul loodi lahendus koostöös Telia ja Europargiga ja see on suure tõenäosusega kogu Läänemere piirkonnas unikaalne makselahendus.

Telia Eesti mobiilimakseteenuste osakonna juhataja Kuno Peek lisas, et Noblessneri sadamas pakutav parkimislahendus on identne auto parkimisega ning isegi lühinumbrid, millega parkimis alustada ja lõpetada, on samad. Samuti on võimalik kasutada PARGI.EE äppi.

Noblessneri sadama parkimistsooni tähis on NOB ning seda saavad m-parkimise teenuse kaudu kasutada kõigi kohalike mobiilioperaatorite - Telia, Elisa ja Tele2 - kliendid.

Senine ehk kuue nädala pikkune praktika näitab, et suurem osa sadama kliente eelistabki kasutada mugavuse tõttu just m-parkimise teenust.

Lisaks on Noblessneri Arenduse, Telia ja OÜ Spinnistarti koostöös väljatöötamisel ujuvkaide väravate avamiseks mõeldud lahenduse, mis võimaldab telefonikõnega väravaid avada, ning kus teenuse kasutamise kestvus ja värava kasutamise luba on omavahel sünkroniseeritud.