Lisaks sellele tulevad vaatluse alla elektriautode toetused, mida erinevad Euroopa riigid COVID-19 kriisis pakuvad või pakkuma hakkavad. Kui suured need võrdluses Eestiga on ja kui suur peaks toetus olema, et Veli üldse elektriauto ostu kaaluks?

Kia Stingerile lubatakse facelift-mudelit, mis on hea uudis, kuna Stinger kannab edasi seda vaimu, mida Kia üldiselt ei kanna. See ei ole tavaline praktiline tarbeauto, vaid midagi kõvasti huvitavamat. Selle mudeli ellu jäämine on vajalik ning tore, et see tuleb tagasi veel võimsamana kui seni.

Proovisõiduautoks oli Seati sportlik lähisugulane Cupra Ateca. Järjekordne Volkswagen Grupi sportlik linnamaastur, mis on küll peale vaadates väga asjalik, kuid ei paku piisavalt emotsiooni, mida selline auto pakkuma peaks.

Nipinurgas räägime udutulede kasutamisest. Kas esteetika ja turvalisuse kaalutlusel nende kasutamine on mõistlik ja otstarbekas? Meie seda ei tee ja soovitame tungivalt ümber mõelda ka kõigil teistel.

Saatejuhid on Jan-Matthias Mandri ja Veli Rajasaar. Vaata ka saate Facebooki lehte, kust leiad ka Audru ringrada toetava petitsiooni. Saadet saad vaadata ülalolevast videopleierist, kuulata allolevast pleierist, Soundcloudist, Spotifyst, Apple Podcastsist või mõnest teisest endale sobivast taskuhäälingumängijast.

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena