Koroonapandeemia ja sellest tulenevad pinged on oht inimeste vaimsele tervisele, sest panevad muretsema nii tervise kui ka majanduslikult ebakindla tuleviku pärast.

Seetõttu käivitas Eesti idufirma Synctuition globaalse positiivsuskampaania, millega teeb oma samanimelise teadveloleku-äpi tasuta kättesaadavaks 14 riigis.

Lisaks kuulutab ettevõte 24. juuni positiivsuse päevaks, kutsudes inimesi üles tegema heatahtlikke žeste la levitama positiivseid sõnumeid.

Mastaapset kampaaniat toetavad Eesti välisministeerium ja eri riikides sajad kõneisikud. See on praegu suurim Eestis algatatud kampaania ja seda viivad läbi 10 kommunikatsioonifirmat 14 riigis.

Synctuition on viimastel kuudel kogunud kiiresti populaarsust, tõustes hiljuti USA-s oma kategooria äppide seas allalaadimiste arvult kolmandaks.

Synctuition pikendas äpi tasuta kasutamise võimalust eestlastele, aga tegi tasuta kättesaadavaks ka Ühendkuningriigi, Iirimaa, USA, Kanada, Hollandi, Austraalia, Belgia, AÜE, Iisraeli, Soome, Rootsi, Norra ja Taani elanikele.

"Tahame oma platvormi kaudu pakkuda turvatunnet, emotsionaalset tuge ja negatiivsest uudistefoonist täidetud päevas seda selgusehetke mis aitaks säilitada kaine mõistuse ning kvaliteetse une,“ ütles Synctuitioni kaasasutaja Allan Eesmaa.

Synctuitioni globaalset positiivsuskampaaniat "Armastusega Eestist" ("From Estonia with Love") sõnumit aitab levitada oma välisesinduste kaudu ka välisministeerium.

„Eesti võimekus tipptehnoloogiate arendamisel on meie uhkus. Hetkel on tervishoid üks olulisemaid tehnoloogiavaldkondi, muuhulgas ka võimalik globaalne vaimse tervise kriis, mida paljud eksperdid näevad ühe võimaliku koroonapandeemia tagajärjena,“ ütles välisminister Urmas Reinsalu.

Synctuition pakub ainulaadset ruumiliste helide tehnoloogia põhist meditatiivse lõõgastumise kogemust. Äpp kogus esimese aastaga üle nelja miljoni kasutaja Euroopas, USAs ja Aasias. Teiste seas kasutavad seda kriisikolletes haavata saanud USA sõjaveteranid.

Synctuitionit on asunud avalikult toetama mitmed ärijuhid ja kuulsused, sealhulgas Google’i asepresident Fred Kofman.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena