Mainekas ralliajakirjanik David Evans on Ford Pumade teemal portaalis Dirtfish.com avaldanud paari päevaga mitu artiklit, kinnitades, et asi on naljast kaugel, kirjutab Accelerista.com.

Krossover ja WRC-auto? Auto- ja rallifännide eelistustega pole siinkohal midagi teha, kuna Fiesta tootmismahud üha kahanevad ning sellest tulenevalt pole kindel, kauaks see mudel üldse tootmisse jääb.

Ford Puma on aga Fordi tulevikulootus. Krossover, Fiesta platvormikaaslane. Äsja Eestisse jõudnud uhiuuel Pumal on niigi kanda väga vastutusrikas roll.

Sellest peab saama Fordi “leivanumber”, sest tootja senised maasturilaadsed erilist müügiedu just ei naudi, teisttüüpi autosid aga ostjad peaaegu enam ei vaatagi. Turunduslikus mõttes oleks Ford kahtlemata Puma promomisest WRC sarja kaudu huvitatud.

2022. aastal võetakse WRC sarjas kasutusele hübriidid. Ford on samuti korduvalt kinnitanud, et alates 2022. aastast peaks uute autode müügist poole moodustama elektrilised autod, sealhulgas hübriidid. Puma on samuti poolhübriid.

Uue Ford Puma kohta kirjutasin lähemalt Eesti Päevalehes. Kui lühidalt kokku võtta, on tegemist üsna sõiduautolikult toredate omadustega kompaktse krossoveriga.

M-Sport ja Ford ei soostu midagi lähemalt oma 2022. aasta WRC auto kohta rääkima, kinnitades vaid, et auto kallal töö käib. Kuid DirtFishi allikad viitavad, et Puma WRC on väga-väga tõenäoline.