Hariduse Infotehnoloogia SA (HITSA) andmeil on näiteks vabavaralise õpikeskkonnaga HITSA Moodle viimastel päevadel liitunud lausa 36 üldhariduskooli. Moodle’it külastas ainuüksi 18. märtsil 25 000 külastajat, mis on senine päeva rekord.

Lisaks kasvas kasutajaskond paljudel hariduse e-teenustel, näiteks digitaalse õppevara portaalil E-koolikott, hariduse e-teenustele mugavat ligipääsu võimaldaval identimislahendusel HarID ja Moodle’i seminaride läbiviimise lisarakendusel BigBlueButton, aga ka eraettevõtete arendatud teenustel nagu Opiq, eKool, Stuudium.

E-koolikoti kasutamine tõusis koduõppe esimesel nädalal võrreldes varasema perioodiga kolm korda ja ulatub nüüd 12 000 külastuseni ööpäevas, millest kaks kolmandikku olid uued kasutajad. E-koolikotis olevatest materjalidest on suurim kasutamise tõus gümnaasiumi õppematerjalide osas.

Haridustehnoloogid jagavad nõuandeid Facebooki avalikus grupis “Koduõpe tehnoloogia abil”. Erinevaid Facebooki gruppe on loodud ka lapsevanemate, aineõpetajate, klassiõpetajate ja venekeelse e-koduõppe toetamiseks.

Kõige suuremaid tõrkeid elas nädala alguses üle Eesti populaarseim kooliäpp eKool.

HITSA juhatuse esimehe Heli Aru-Chabilani sõnul võttis asutus eesmärgi, et ükski kool ega õpetaja ei peaks eriolukorras õppima selgeks täiesti uusi tehnoloogiaid.