Renault populaarseim linnadžiip Captur jõudis müügile aastal 2013. Seitse aastat ja poolteist miljonit müüdud autot hiljem on aeg küps teise põlvkonna turuletoomiseks.

Esmapilgul suurt muudatust ei märka – pealegi näeb senine mudel, kahe aasta tagune facelift endiselt värske ja kena välja.

Lähemal vaatlusel leidub muudatusi muidugi hulgi, ent suuremad uuendused ongi seotud uue platvormiga. Captur jagab Renault-Nissan-Mitsubishi CMF-B platvormi hiljuti turule toodud uue Clioga. Ja see tõotab head.

Uus platvorm on kergem, täiustatud aerodünaamikaomaduste ja juhitavusega, võimaldab kasutusele võtta rohkesti uusi ohutus- ja juhiabilahendusi ning hübriidtehnoloogiat.

B-segmendi maasturilaadsete seltskonnas oli 2013. aastal Renault Capturil vaid üks rivaal – isepäise väljanägemisega kontsernikaaslane Nissan Juke.

Praeguseks on tegemist ühe kõige tihedamalt rahvastatud autoklassiga, kus konkurente üle 20. Mis on see, millega Captur püüab trendikate autoostjate hingekeeli puudutada?

Disain, loomulikult!

Teise generatsiooni Renault Capturi võlusõnadeks on hea disain, kõrge isteasend, ekraani- ja nutimaailm, juhiabilised. Silmapaistev välimus, mis on piisavalt eristuv, ent mitte üleliia.

Uustulnuk on saanud Renault’le iseloomulikud, mõistagi leed-esituled. Kujunduse üldmulje on senisest rafineeritum, täiskasvanulikum, jõulisem, isikupärasem. Eriti efektsena mõjub aga tagantvaade.

Autoostjad soovivad eristuda – selleks otstarbeks peaks leiduma piisavalt meelepäraseid värvitoone (kokku 11), mida saab kombineerida neljas toonis kontrastvärvi katusega, lisaks veel kolm kujunduspaketti. Ka Capturi interjööri saab värvikamaks muuta.