Lisaks üldvõidule noppis Puma võidu ka väiksemate linnamaasturite arvestuses, kus konkureeris Audi Q2 ja Škoda Kamiqiga. Žürii liikmete hinnangul on Pumaga lõbus sõita, see on oma suuruse kohta tähelepanuväärselt ruumikas ja tavaliikluses avaldas neile muljet ka nn poolhübriidide väike kütusekulu.

Ford võitis kõnealuse auhinna juba kuuendat korda, aga viimati saadi sellega hakkama 2009. aastal, kui üldvõidu viis koju Ford Fiesta. Autotootjatest oli sel aastal kõigi kategooriate lõikes edukaim BMW, mille 3. seeria võitis nii keskklassi kui ka kõrgema keskklassi, pistikhübriidide ja ohutuima auto arvestuses, sellal kui 5. seeria valiti parimaks luksusautoks. Lugejate auhinna teenis Land Rover Defender ja parimaks peremaasturiks valiti Range Rover Evoque.

Käesoleval aastal oli konkursil ka kolm uut alamkategooriat – parim väike elektriauto, parim suur elektriauto ja parim "kupeekerega maastur" – mille võitjateks osutusid vastavalt Renault Zoe, Tesla Model 3 ja Range Rover Velar. Parimaks pereautoks valiti Škoda Scala, universaaliks Škoda Superb ja kaks tiitlivõitu viis koju ka Audi, mille Q7 võitis luksuslike linnamaasturite ja TT kupeede arvestuses.

Mullust tiitlivõitu kordasid Citroën Berlingo ja Volkswagen Polo, mis said parima mahtuniversaali ja väikeauto tiitli. Tehnoloogia-alase auhinna noppis Subaru enda juhi väsimusastet ja keskendumist jälgiva lahendusega, töökindlaimate autode valmistajaks tunnistati aga Lexus. Parimaks sõidurõõmu pakkujaks valiti Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ning suureks linnamaasturiks Peugeot 5008, kusjuures viimased kaks teenisid sama tiitli juba kolmandat aastat järjest!