Valdavalt tarbeelektroonika ja meelelahutusteenuste pooles tuntud Jaapani hiigelettevõte näitas oma esialgu veel prototüübi vormis sõidumasinat USA-s toimuval tehnoloogiamessil CES. Ideeauto kannab nime VISION-S.

Tundub, et Sony peamisteks eesmärkideks auto loomisel ongi demonstreerida oma tehnoloogiat, mis siiani aja jooksul välja arendatud on. Näiteks on autol 33 sensorit, mis jälgivad autot nii seest- kui ka väljastpoolt ja näitavad, kuidas Sony tooteid autode loomisel kasutada saaks. Need tuvastavad objekte, sügavust ja kaugusi ning on seega kasulikud andmete kogumisel näiteks isesõitvate autode arendamisel.

Lisaks sellele taheti näidata, et Sony lahendused on väga kasulikud ka autos olevate meelelahutussüsteemide tarbeks. VISION-S autol ongi seega 360 kraadine ruumilise heli lahendus ning terve hulk ekraane, nii ees- kui ka tagaistujatele. Eesmine ekraan laiub seejuures üle terve armatuuri. Kogu süsteemi juhib Sony tehisintellekt ja tarkvara.

Sony esindajate sõnul on auto tänapäevaselt igapidi ühendatav ning kasutajal on sellele ligipääs läbi mobiilirakenduse. Samuti on võimalik luua kasutajaprofiilid, mis autot igale juhile sobivaks aitavad muuta ja tema eelistusi meeles peavad.

Rääkides aga autotehnilistest näitajatest, siis Sony sõnul on masinal nelikvedu ning kokku 400 kilovatti võimsust. Kahe elektrimootori toel saavutatakse 0-100 km/h kiirendus 4,8 sekundiga ning tippkiiruseks on 240 km/h. Kuna tegemist ei ole tõenäoliselt (veel) seeriatootmisesse jõudva autoga, siis sõiduulatusest sel puhul ei räägitud.

Autolahenduse eest ongi vastutav Magna Steyr - Austria autotootja, kes toodab ja arendab autoettevõtetele erinevaid sõiduautosid. Näiteks on nende tehastest välja veerenud uued BMW Z4, Jaguar I-Pace, Toyota Supra ja Mercedes-Benz G-klassi masinad. Seda, kas ka VISION-S-i laialdasemalt tootma hakatakse, ei mainitud.